logo.gamebato
Ancestors The Humankind Odyssey یک بازی بقای جهان باز سوم شخص از استودیوی مستقل Panache Digital Games است که توسط Private Division منتشر شده است
امتیاز:
3.9/5
Ancestors The Humankind Odyssey یک بازی بقای جهان باز سوم شخص از استودیوی مستقل Panache Digital Games است که توسط Private Division منتشر شده است در بازی بازیکنان سلسله ای

دانلود بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای کامپیوتر | گیمباتو

Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی کامپیوتری سبک بقای جهان باز سوم شخص است که در آن به کاوش، گسترش و تکامل می‌پردازید تا در این ماجراجویی هیجان‌انگیز جدید از Panache Digital Games، قبیله خود را به نسل بعدی ارتقا دهید. باورنکردنی ترین اودیسه شناخته شده برای بشریت را آغاز کنید: تکامل انسان. از 10 میلیون تا 2 میلیون سال پیش، سفر خود را قبل از ما، در دوره نئوژن آفریقا آغاز کنید. دنیایی زیبا و در عین حال بی‌رحم را کاوش کنید، از تاب خوردن در میان شاخه‌های درخت در جنگل تا گشتن به دنبال شکار در علف‌زارهای طلایی ساوانا. تصمیم بگیرید که چه ویژگی‌هایی را یاد بگیرید و برای انتقال دانش به نسل‌های آینده، از ساخت ابزار تا تقویت تاکتیک‌های فرار در برابر شکارچیان، آن را تقویت کنید. درست مانند زندگی واقعی، حتماً بخورید، بیاشامید و بخوابید تا زنده بمانید و برای رویارویی با هر خطری که ممکن است برایتان پیش بیاید انرژی داشته باشید.

دانلود بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای PC|گیمباتو

قبیله خود را رشد دهید و با پیشروی در مراحل تکاملی حیاتی تکامل انسان، از نظر تعداد نیرو پیدا کنید. انتخاب های شما داستان قبیله شما را می نویسد و تعیین می کند که آیا می توانید در تکامل خود زنده بمانید یا خیر. دنیای تجربه نشده آفریقای نئوژن را که 10 میلیون سال پیش در طلوع بشریت آغاز شده است، کاوش کنید. از بالای سایبان های درختان مشرف به جنگل های سرسبز گرفته تا علفزارهای طلایی ساوانا، منظره ای زیبا و در عین حال نابخشودنی را طی کنید. برای هر منظره نفس گیر، مراقب آب و هوا، شکارچیان و سایر خطراتی باشید که بقای شما را تهدید می کند. شانس بقای خود را با متحد کردن اعضای جدید گونه خود و تولد نسل های آینده افزایش دهید. اعضای مختلف قبیله را کنترل کنید، پیوندهایی را برای ایجاد خانواده تشکیل دهید، و برای ترساندن شکارچیان در طول سفرها با یکدیگر همکاری کنید. با کاوش در مکان های ناشناخته به منظور گسترش قلمرو خود، بر ترس غلبه کنید.

دانلود بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای PC | گیمباتو

Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی بقا است که توسط Panache Digital Games توسعه یافته و توسط Private Division منتشر شده است. در اواخر سال 2019 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از آن در اوت 2020 بر روی استیم منتشر شد. کارگردانی آن را Patrice Désilets بر عهده داشت. در آفریقای ماقبل تاریخ، بازیکنان، گونه‌های هومینین را در دودمان تکاملی انسان‌های مدرن کنترل می‌کنند و وظیفه دارند بقای آنها را تضمین کنند و تکامل آنها را تسهیل کنند. Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی بقا است که از دید سوم شخص انجام می شود. در بازی، بازیکنان کنترل یکی از اعضای یک قبیله انسان‌ها را در دست دارند و باید با خوردن، نوشیدن و خوابیدن، سلامت شخصیت بازیکن را مدیریت کنند. بازی در جنگلی در آفریقای ماقبل تاریخ آغاز می شود، دنیایی باز پر از تهدیداتی از جمله Machairodus، Metridiochoerus، Crocodylus thorbjarnarsoni، Adcrocuta Hyenas، مار پیتون صخره ای آفریقایی، سمورهای غول پیکر میوسن، بوفالو آفریقایی و غیره. آخرین نسخه ی موجود از این بازی منتشر شده توسط وبسایت GOG را هم اکنون می توانید با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از طریق لینک های قرار داده شده در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به نصب و اجرای آن بپردازید.

نسخه v1.4.1 – Build: 42805 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 10.2MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده فقط به افراد بالای 16 سال.

دارای امتیاز میانگین 64 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-4770K or AMD Ryzen 5 1600 Intel Core i5-2500K or AMD Phenom II X6 1100T CPU
GeForce GTX 980 (4GB) or Radeon RX 480 (8GB) GeForce GTX 760 (4GB) or Radeon HD 7950 (3GB) VGA
8GB 8GB RAM
HDD
Windows 10 64-bit Windows 7 Sp1 64-bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی