پس از وقایع Tekken 6، اگرچه Azazel توسط جین کازاما نابود شد، جنگ بین Mishima Zaibatsu و شرکت G همچنان جهان را تا آخرین نبرد
پس از وقایع Tekken 6، اگرچه Azazel توسط جین کازاما نابود شد، جنگ بین Mishima Zaibatsu و شرکت G همچنان جهان را تا آخرین نبرد بین Heihachi Mishima و پسرش

با Tekken 7 عاقبت حماسی خاندان Mishima و دلایل پشت هر مرحله از مبارزه بی وقفه آنها را کشف کنید. TEKKEN 7 که توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 4 پشتیبانی می‌شود، دارای نبردهای سینمایی خیره‌کننده داستان محور و دوئل‌های شدید است که می‌تواند با دوستان و رقبا از طریق مکانیک‌های مبارزه خلاقانه لذت بخش و مفرح باشد. 

دانلود بازی TEKKEN 7 برای کامپیوتر | گیمباتو

عشق، انتقام، غرور. هر کسی برای جنگیدن دلیلی دارد. ارزش ها هستند که ما را تعریف می کنند و بدون توجه به نقاط ضعف و قوت ما را انسان می سازند. هیچ انگیزه اشتباهی وجود ندارد، فقط مسیری است که بر می گزینیم. سفر جنگجوی خود را با دانلود جداگانه Season Pass Tekken 7 گسترش دهید و به محتوای اضافی خیره کننده دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی TEKKEN 7 برای کامپیوتر | گیمباتو

Tekken 7 (鉄拳7) یک بازی مبارزه ای است که توسط Bandai Namco Entertainment ساخته و منتشر شده است. این بازی هفتمین قسمت اصلی و نهمین قسمت کلی از سری Tekken محسوب می شود. Tekken 7 در مارس 2015 برای بازی های آرکید منتشر شد. یک نسخه آرکید به روز شده، Tekken 7: Fated Retribution، در جولای 2016 منتشر شد و دارای محتوای گسترده ای از جمله مراحل جدید، لباس ها، آیتم ها و شخصیت ها بود. نسخه های خانگی منتشر شده بازی برای مایکروسافت ویندوز در ژوئن 2017 بر اساس Fated Retribution بودند. داستان بازی اندکی پس از وقایع Tekken 6 اتفاق می‌افتد، خلاصه طرح داستان بر وقایع منتهی به نبرد نهایی بین هنرمند رزمی Heihachi Mishima و پسرش Kazuya متمرکز است. Tekken 7 چندین عنصر جدید مانند مکانیک Rage Arts و Power Crush را به سیستم مبارزه معرفی می‌کند و بازی را نسبت به نسخه‌های قبلی این سری برای مبتدیان دوستانه‌تر و آسان تر می‌کند. Tekken 7 یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و تا ژوئن 2022 بیش از 9 میلیون نسخه فروخت. دنباله ای به نام Tekken 8 برای آن در دست ساخت است. آخرین به روز رسانی های موجود بازی به صورت کامل و فشرده سازی شده به ترتیب و تفکیک برای بالا بردن قدرت انتخاب شما طرفداران این بازی در زمینه دانلود و نصب بازی مورد علاقه تون، از طریق لینک های پائین همین صفحه در وبسایت گیمباتو قرار داده شده است. سرگرم بمانید !

دانلود بازی TEKKEN 7 برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی