logo.gamebato
در این بازی شما در نقش یک دختر جوان که در خانه مشکلات زیادی دارد و بسیار تنهاست و بعد از مرگ مادر بزرگ و
امتیاز:
3.9/5
در این بازی شما در نقش یک دختر جوان که در خانه مشکلات زیادی دارد و بسیار تنهاست و بعد از مرگ مادر بزرگ و جدایی پدر مادرش دیگر دوستی

دانلود بازی Sumire برای پی سی

Sumire یک بازی ماجراجویی کامپیوتر داستان محور است که در سال 2021 توسط GameTomo Team ساخته شده است و در آن باید کنترل دختر ژاپنی را بر عهده گرفته و به انجام ماموریت در روستایی زیبا بپردازید. شما در نقش یک دختر جوان که در خانه مشکلات زیادی دارد و بسیار تنهاست و بعد از مرگ مادر بزرگ و جدایی پدر مادرش دیگر دوستی ندارد. او به شدت دچار افسردگسی شده و شبها خواب مادر بزرگش را می بیند. یک شب که Sumire  با چشمانی اشک آلود از دوری مادر بزرگ بیدار شده و دچار بی خوابی شده بود متوجه می شود یک گل صورتی نوارانی از پنجره وارد خانه شده، او آن گل را در یک گلدان میکارد و صبح که بیدار می شود می بیند که گل به شدت رشد کرده است و یک گل معمولی نیست.

دانلود بازی رایگان Sumire برای کامپیوتر | گیمباتو

این گل به سامی می گوید که یک روز بیشتر زنده نیست و باید به دنبال آروزها و چیزهایی که خوشحالش می کند برود. او برای رسیدن به آروزی خود باید کارهای خاصی را در همین یک روز که فرصت دارد انجام دهد و تا قبل از پایان روز وقت دارد به آرزویش دست پیدا کند. Sumire  به گشت و گذار در روستا و معاشرت با انسانها و حیوانات می پردازد و به معبد واقع در روستا سر می زند. در بخش موسیقی متن و صداهای این بازی کامپیوتر باید گفت که این بازی هیچ کم و کاستی ندارد و صدای گیتار آکوستیک، پیانو و گروه کر همگی به کیفیت بالای موسیقی این اثر کمک شایانی کرده اند.

دانلود بازی رایگان Sumire برای کامپیوتر | گیمباتو

مخاطب به راحتی می تواند با نقش اول این یازی احساسی که مادر بزرگ خود را از دست داده همزاد پنداری کند و تجربه این بازی ماجراجویی مانند خواندن یک رمان لطیف است که هدف آن برانگیختن احساسات شماست. در شخصیت پردازی داستان، تمام شخصیت ها خاکستری هستند. بازی در یک محیط سه بعدی و دوربین دو بعدی طراحی شده و از رابط کاربری ساده ایی بهره می برد. گرافیک بازی در عین حال که فضای کودکان هایی دارد بسیار ماهرانه اجرا شده و می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

دانلود بازی رایگان Sumire برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی کلیکی اشاره ایی یکی از بهترین آثار ژاپنی در این سبک است و با گیم پلی ماجراجویانه، محیط رنگارنگ و سرگرم کننده و آیتم های متنوع و جذاب گیمر را در شرایط احساسی جالبی قرار می دهد. در ادامه برای دانلود این بازی به صورت رایگان، با گیمباتو همراه باشید.

دانلود بازی رایگان Sumire برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی