logo.gamebato
در دهه 90 در THE BIG CON، یک بازی ماجراجویی گذری کنید که در آن شما یک نوجوان بی دست و پا هستید که برای نجات فروشگاه ویدیوی خانوادگی خود از گنگسترها تلاش می کند. در دهه 90 در THE BIG CON، یک بازی ماجراجویی گذری کنید که در آن شما یک نوجوان بی دست و پا هستید که برای نجات فروشگاه ویدیوی خانوادگی خود از گنگسترها تلاش می کند. نقش علی، دانش‌آموز دبیرستانی را بازی کنید که از اردوگاه اش برای انتقام گرفتن از نزول خوارانی که فروشگاه ویدیوی مادرش را تهدید می‌کنند به بیرون رفته است…
امتیاز:
3.9/5
در دهه 90 در THE BIG CON، یک بازی ماجراجویی گذری کنید که در آن شما یک نوجوان بی دست و پا هستید که برای نجات فروشگاه ویدیوی خانوادگی خود از گنگسترها تلاش می کند. در دهه 90 در THE BIG CON، یک بازی ماجراجویی گذری کنید که در آن شما یک نوجوان بی دست و پا هستید که برای نجات فروشگاه ویدیوی خانوادگی خود از گنگسترها تلاش می کند. نقش علی، دانش‌آموز دبیرستانی را بازی کنید که از اردوگاه اش برای انتقام گرفتن از نزول خوارانی که فروشگاه ویدیوی مادرش را تهدید می‌کنند به بیرون رفته است…

دانلود بازی The Big Con برای پی سی | گیمباتو

The Big Con یک بازی ماجراجویی است که در آن بازیکنان علی، نوجوانی را کنترل می کنند که باید برای نجات فروشگاه مادرش پول جمع کند. در هر مکان، بازیکن باید مقدار مشخصی پول را بدزدد. پس از رسیدن به آستانه، بازیکن می تواند به کاوش ادامه دهد یا با صحبت با تد منطقه را ترک کند. علی می تواند با جیب بری شخصیت های غیربازیکن (NPC) کسب درآمد کند. هر NPC یک نشانگر دارد که مقدار پول نقدی را که نگه می دارد نشان می دهد.

دانلود بازی The Big Con برای PC | گیمباتو

برای جیب بری موفقیت آمیز یک شخصیت، بازیکن باید یک مینی بازی را انجام دهد که در آن باید یک سوزن را در یک منطقه هدف متوقف کند. اگر علی نتواند جیب یک NPC بزند، باید قبل از اینکه دوباره جیب بری کند، لباس مبدل دیگری پیدا کند. اگر او سه بار شکست بخورد، باید نوارهای VHS را در یک فروشگاه اجاره ویدئو به عقب برگرداند. علی پس از انجام این کار پول از دست رفته را پس خواهد گرفت. علی همچنین می تواند با جمع آوری اقلام و فروش آنها به یک وامده، درآمد کسب کند. علی همچنین می تواند کوئست های جانبی را از NPC ها بپذیرد.

دانلود بازی The Big Con برای کامپیوتر | گیمباتو

The Big Con یک بازی ماجراجویی کامپیوتری است که توسط Mighty Yell توسعه یافته و توسط Skybound Games منتشر شده است. این بازی در 31 آگوست 2021 برای ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. داستان بازی در دهه 1990 اتفاق می‌افتد، بازی علی، نوجوانی را دنبال می‌کند که در یک فروشگاه اجاره ویدیو متعلق به مادرش لیندا کار می‌کند. پس از اینکه فهمید مادرش 97342.18 دلار به نزول خواران بدهکار است، با تد، یک همکار، آشنا می‌شود. آنها در سراسر ایالات متحده سفر می کنند و برای نجات فروشگاه لیندا پول به دست می آورند. نسخه PC بازی The Big Con نقدهای مثبتی دریافت کرد، در حالی که نسخه Xbox Series X/S نقدهای متفاوتی دریافت کردند. به هر ترتیب به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک مستقیم دانلود زیر در دسترس شما کاربران گرامی وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

نسخه v1.1.24 – PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 646MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالا تر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-3770K or AMD Ryzen 3 1200 AMD FX-4350 or Intel Pentium G4500 CPU
nVidia GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon RX 480 AMD Radeon HD 7770 or dedicated equivalent VGA
8GB 4GB RAM
4GB 3GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی