logo.gamebato
شما نگهبان Chimera هستید، آزمایشی زنده که به عنوان آخرین راه حل برای نجات زندگی روی زمین ایجاد شده است. وارد یک نبرد تاکتیکی برای کسب محبوب ترین منبع سیاره و کلید تکامل Chimera خود شوید: مواد ژنتیکی خالص. برای استخراج و محافظت از Genmat خود، پاسگاه های وحشیانه بسازید و تقویت کنید. برای جمع آوری بیشتر به پست های دیگر بازیکنان نفوذ کنید و از آنان پیشی بگیرید. سازگار شوید، ارتقا دهید و تکامل پیدا کنید… یا در تلاش بمیرید !
امتیاز:
3.9/5
شما نگهبان Chimera هستید، آزمایشی زنده که به عنوان آخرین راه حل برای نجات زندگی روی زمین ایجاد شده است. وارد یک نبرد تاکتیکی برای کسب محبوب ترین منبع سیاره و کلید تکامل Chimera خود شوید: مواد ژنتیکی خالص. برای استخراج و محافظت از Genmat خود، پاسگاه های وحشیانه بسازید و تقویت کنید. برای جمع آوری بیشتر به پست های دیگر بازیکنان نفوذ کنید و از آنان پیشی بگیرید. سازگار شوید، ارتقا دهید و تکامل پیدا کنید… یا در تلاش بمیرید !

دانلود بازی Meet Your Maker برای پی سی | گیمباتو

Meet Your Maker یک بازی ساخت و حمله اول شخص پسا آخرالزمانی است که هر سطح در آن توسط بازیکنان طراحی شده است. در حالی که مغز متفکر پست‌های هزارتو مانند مملو از تله‌ها و نگهبانان را می‌سازید، بین نقش‌ها جابه‌جا شوید، سپس برای نبردهای روشمند و سریع آماده شوید که به ساخته‌های دیگر بازیکنان حمله می‌کنند. هزارتویی از تله های مرگ فریبنده بسازید که برای فریب دادن، گول زدن و کشتن بازیکنان متجاوز طراحی شده اند.

دانلود بازی Meet Your Maker برای PC | گیمباتو

Meet Your Maker در یک دنیای پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان باید یک پاسگاه بسازند و در آن‌هایی که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده‌اند نفوذ کنند. بازیکن نفوذی باید “GenMat”، مواد ژنتیکی که در مرکز هر پاسگاه یافت می شود را بگیرد و با آن از پاسگاه فرار کند. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا با بازیکن دیگری به یک پاسگاه حمله کنند. بازیکنان به انواع سلاح های گرم، نارنجک، قلاب گیر و سلاح سرد مجهز هستند. بازیکنان تشویق می‌شوند تا کلمات شناسایی را که تجربه‌شان را پس از حمله به یک پاسگاه توصیف می‌کند، رها کنند.

دانلود بازی Meet Your Maker برای کامپیوتر | گیمباتو

Meet Your Maker یک بازی تیراندازی کامپیوتر اول شخص است که توسط Behavior Interactive ساخته و منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان وظیفه دارند تا پاسگاه‌های تولید شده توسط کاربر پر از تله‌ها و نگهبانان را بسازند و به آنها حمله کنند. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در آوریل 2023 منتشر شد. Meet Your Maker توسط Behavior Interactive، توسعه دهندگان Dead by Daylight ساخته شده است. اولین نسخه ی انتشاری بدون نیاز به نصب از این بازی که به دست ما اینجا در وبسایت گیمباتو رسیده است را به صورت فشرده سازی شده با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته ایم و شما عزیزان تا دریافت و انجام این بازی فقط چند کلیک فاصله دارید تا آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده سپس به آسانی اجرا نمائید.

نسخه P2P – بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 616MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالا تر از 18 سال.

دارای میانگین نمرات 76 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core I7-4770 or AMD Ryzen 5 1400 Core I5-6600 or AMD Ryzen 3 1200 CPU
GeForce GTX 1060 (6 GB) or Radeon RX 580 (8 GB) GeForce GTX 960 (2 GB) or Radeon R9 270X (2 GB) VGA
8GB 8GB RAM
8GB~ 8GB~ HDD
Windows 10 Windows 10 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی