logo.gamebato
Brothers: A Tale of Two Sons بازی در ژانر اکشن ماجراجویی است که داستان دو برادر را روایت می کند که برای نجات جان پدر و یافتن اکسیر حیات پا به سفر مخاطره آمیزی می گذارند که در این سفر با اتفاقات عجیب و دشمنان مختلفی روبرو می شوند.
امتیاز:
3.9/5
Brothers: A Tale of Two Sons بازی در ژانر اکشن ماجراجویی است که داستان دو برادر را روایت می کند که برای نجات جان پدر و یافتن اکسیر حیات پا به سفر مخاطره آمیزی می گذارند که در این سفر با اتفاقات عجیب و دشمنان مختلفی روبرو می شوند.

دانلود بازی Brothers: A Tale of Two Sons برای پی سی

Brothers: A Tale of Two Sons یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر است که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Starbreeze توسعه یافته و توسط 505 Games برای پلتفرم های ایکس باکس 360، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، iOS، اندروید، ویندوز فون منتشر شده است. داستان در دنیایی فانتزی مملو از موجودات ساختگی مانند اورک ها و ترول ها اتفاق می افتد، جایی که دو برادر جوان برای یافتن درمانی برای بیماری پدرشان راهی سفر می شوند. این دو برادر شاهد مرگ مادر بوده اند و حالا برای نجات جان پدر باید اکسیر حیات را پیدا کنند. این بازی تا ژانویه 2015 بیش از 800000 نسخه فروخته شد.

Brothers.A.Tale .of .Two .Sons .banner1

Brothers: A Tale of Two Sons برادران: داستان غم انگیز دو برادر از نمای سوم شخص روایت می شود. برادرها به صورت جداگانه توسط دو انگشت شست روی کنترل حرکت می کنند. گیمر همزمان باید کنترل دو برادر را در اختیار داشته باشد. برادر بزرگتر قوی تر و از قدرت جسمانی بیشتری برخوردار است و می تواند اهرم ها را بکشد, یا برای جابه جایی وسیله های سنگین پیشقدم شود. برادر کوچکتر بخاطر سبکی و چابکی می تواند خود را به فضاهای بالاتر برساند، و همچنین می تواند از بین میله های باریک عبور کند.

Brothers.A.Tale .of .Two .Sons .banner2

در این بازی اکشن کامپیوتری و ماجراجویانه بازیکن با دستکاری دو برادر به طور همزمان برای تکمیل پازل‌ های مختلف پیشرفت می‌کند، و اغلب از بازیکن می‌خواهد که هر دو برادر را برای انجام عملکردهای متفاوتی حرکت دهد. (مانند یکی از آنها حواس یک شخصیت غیربازیکن متخاصم را پرت می‌کند در حالی که دیگری راه خود را باز می‌کند). اگر برادر از ارتفاع زیاد سقوط کند یا مجروح شود، بازی در یک ایست بازرسی اخیر دوباره شروع می شود. همه دیالوگ های درون بازی به زبانی تخیلی بر اساس عربی لبنانی صحبت می شود، بنابراین داستان از طریق اعمال، حرکات و بیان منتقل می شود.

Brothers.A.Tale .of .Two .Sons .banner3

این دو برادر در طی سفر پرمخاطره خود را از طریق دهکده، تپه ها و کوه ها عبور می کنند، در حالی که با چالش هایی مانند سگ تهاجمی یک کشاورز و گرگ های مرگبار روبرو می شوند. آنها در طی این راه به دیگران کمک می کنند, یک زوج ترول را دوباره به هم می پیوندند، مردی را که اقدام به خودکشی می کند نجات می دهند و به یک مخترع کمک می کنند. در طی این سفر به همراه این دوبرادر با اتفاقات عجیبی روبرو خواهید شد, گیمر باید معماهایی را حل کند, به کشف مکان های مختلف بپردازد و با دشمنان مبارزه کند. حل معما ها , کشف مکان های مختلف و همچنین مبارزه با دشمنان از جمله ویژگی های این بازی زیبا است. شما می توانید این بازی زیبا و هیجان انگیز را از گیمباتو بدون نیاز به کرک دانلود کرده و لذت ببرید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.2GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
2 برنده و 6 نامزدی در مجموع

رده سنی:T-13
برای افراد بلای 13سال توصیعه میشود

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4GHz Dual Core Processor 2.4GHz Dual Core Processor CPU
NVIDIA GeForce 8600 /ATI Radeon HD 2600 NVIDIA GeForce 8600 /ATI Radeon HD 2600 VGA
2GB RAM 2GB RAM RAM
2GB 2GB HHD
Windows XP SP3 Windows XP SP3 OS
DirectX: Version 9.0 DirectX: Version 9.0 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی