logo.gamebato
به دنبال راز مخوف دانشمند زیرک داستان می گردید که باری دیگر شما را فریب می دهد و در جزیره ای متروکه داخل عمارتی بزرگ
امتیاز:
3.9/5
به دنبال راز مخوف دانشمند زیرک داستان می گردید که باری دیگر شما را فریب می دهد و در جزیره ای متروکه داخل عمارتی بزرگ گیر می افتید. مانند سری

دانلود بازی The Room Three برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Room Three بیانگر ادامه داستان سری بازی های The Room می باشد. پس از فرار از آزمایشگاه مرموز و ترسناک در نخسه قبلی بازی، توسط شخصی که برایتان نامه های گوناگونی میگذاشت باری دیگر فریب میخورید و به جزیره ای دور افتاده و متروکه میروید. در عمارتی بزرگ گیر می افتید و باید برای نجات دوباره جان خود با چالش های مختلفی روبرو شوید و پازل های پیچیده را حل کنید.

دانلود بازی The Room Three برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Room Three یک بازی اول شخص کامپیوتری است که داستان نسخه های قبلی را با هیجانی بیشتر و معما هایی پیچیده تر دنبال می کند. در  این نسخه بسیار محیط بزرگتر شده و مراحل بیشتری برایتان فراهم شده است. در جزیره ای بزرگ وارد عمارتی مرموز شده اید تا بتوانید راز دانشمند زیرک داستان را بیابید اما غافل از اینکه او شما را فریب می دهد و باعث می شود که در عمارت گیر بی افتید. سرنخ های موجود را پیدا کنید و از کوچک ترین وسایل برای خروج از این وضعیت استفاده کنید.

دانلود بازی The Room Three برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی مخفی کاری کامپیوتری The Room Three توسط تیم بازی سازی Fireproof Games ساخته و در سال 2018 به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به راز دانشمند داستان پی ببرید همین حالا میتوانید این بازی سرگرم کننده را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی