با گیم پلی کلاسیک نقطه و کلیک برای یک ماجراجویی هیجان انگیز در زیر آب آماده شوید. با سه شخصیت به طور همزمان کاوش کنید.
با گیم پلی کلاسیک نقطه و کلیک برای یک ماجراجویی هیجان انگیز در زیر آب آماده شوید. با سه شخصیت به طور همزمان کاوش کنید. BONE TOTEM با گرافیک ایزومتریک

دانلود بازی STASIS: BONE TOTEM برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی STASIS BONE TOTEM می‌توانیم در محیط جدید زیر آب را کاوش کنیم. کاراکترهای مک و چارلی، یک زوج زن و شوهر، در بازی حضور دارند و به دنبال نجات امرار معاش خود هستند. آن‌ها به سراغ یک سکوی نفتی متروکه روانه می‌شوند که در اقیانوس آرام جریان دارد و رازهای وحشتناکی را کشف می‌کنند که شرکت کین سعی در پنهان نگاه داشتن آن دارد.

دانلود بازی STASIS: BONE TOTEM برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی STASIS: BONE TOTEM که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , داستان خاصی وجود دارد که پر از صحنه‌های وحشتناک و پیچش‌های غیرمنتظره است. این بازی ترکیبی از داستان‌های مهیج را ارائه می‌دهد و شما را به محیط پرتنش زیر آب می‌برد. شخصیت اصلی داستان محدودیت‌های خاصی دارد و باید در یک پایگاه عظیم زیر آب حرکت کرده و پازل‌های پیچیده را حل کنید. رازهای باستانی در ته اقیانوس را کشف کنید و از بازی لذت ببرید. گیم‌پلی بازی از نوع ایزومتریک و اشاره و کلیک است، که طرفداران این سبک می‌توانند با آرامش از آن لذت ببرند.

دانلود بازی STASIS: BONE TOTEM برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری STASIS: BONE TOTEM توسط استدیو THE BROTHERHOOD ساخته شده و توسعه یافته است هم چنین این بازی را همین شرکت بازی سازی به بازار در ماه می سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پازل , ترسناک و تخیلی می باشد. نمره بسیار قابل قبولی نیز از منتقدان دریافت کرده است , شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و از رازهایی تاریکی که در این شرکت زیر آب هستند پرده بردارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی