ترس های خود را شکل دهید… از شکل ها بترسید. سفری را آغاز کنید که در آن با بدترین ترس‌های خود روبرو می‌شوید و با
ترس های خود را شکل دهید… از شکل ها بترسید. سفری را آغاز کنید که در آن با بدترین ترس‌های خود روبرو می‌شوید و با تأثیرات احساسی اعمال خود در

دانلود بازی GYLT برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی GYLT باید ترس‌های خود را شکل داده و در برابرشان قرار گیرید.کابوس‌های شما تبدیل به واقعیت شده و باید از دست موجودات وحشتناک پنهان شوید. با آن‌ها مقابله کرده و راه خود را در چالش‌های این دنیای شیطانی پیدا کنید.داستان بازی پیرامون شخصیتی به نام سالی بوده و دختر کوچکی را می‌بینیم که در بتلوود زندگی می‌کند.

دانلود بازی GYLT برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی GYLT که یک بازی ترسناک کامپیوتری می باشد ,  از زمانی که پسر عموی کوچکش امیلی ناپدید شد، وضعیت بدتر از همیشه ادامه پیدا می‌کند. شیوه‌ای شیطانی در روایت داستان دیده می‌شود و شما با تمام ترس‌های دوران کودکی خود مواجه خواهید شد. باید دنیای اطراف‌تان را درک کرده و رمز و راز ناپدید شدن امیلی را هم کشف کنید. تصمیم گیری کرده و ببینید که می‌توانید با موجودات اسرار آمیز روبرو شوید یا ترجیح می‌دهید از دست آ‌ن‌ها پنهان شوید. شما می‌توانید از ترس‌تان اجتناب کرده یا دل به دریا زده و آن‌ها را نابود کنید.

دانلود بازی GYLT برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری  GYLT محصول استدیو Parallel Circles می باشد و شرکت کمپانی بازی Tequila Works آن را در سال 2023 به بازار عرضه کرد. اکشن , ماجراجویی , ترسناک , پازل , مخفی کاری و رازآلود می باشد. نمره نسبتا قابل قبولی از منتقدان دریافت کرده است. شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با کابوس های خود رو به رو شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی