logo.gamebato
داستان هنری بیشاپ یک تریلر روانشناختی اول شخص است که در آن بازیکن باید مبارزه کند، معماها را حدس بزند، در یک طرح عرفانی و
امتیاز:
3.9/5
داستان هنری بیشاپ یک تریلر روانشناختی اول شخص است که در آن بازیکن باید مبارزه کند، معماها را حدس بزند، در یک طرح عرفانی و داستانی باورنکردنی غوطه ور شود.

دانلود بازی The Story of Henry Bishop برای پی سی | گیمباتو

در توصیف بازی The Story of Henry Bishop می خوانیم:

نام من هنری بیشاپ است، من داستان وحشتناک خود را برای شما تعریف خواهم کرد.. این داستان در اواخر دهه 70 برای من اتفاق افتاد. و حتی وحشتناک ترین کابوس در مقایسه با آن رویدادهای اسرارآمیزی که من در آنها شرکت کردم، فقط پژواک وحشت به نظر می رسد. من به عنوان یک مشاور املاک کار می کردم و یک عمارت قدیمی در ایالت مین داشتیم که هیچ کس نمی توانست آن را بفروشد. این ملک به عنوان یک وزنه برای شرکت ما بود. به عنوان یک محصول کهنه در قفسه فروشگاه که هر روز ارزش خود را از دست می داد.

دانلود بازی The Story of Henry Bishop برای PC | گیمباتو

بالاخره خانه ها هم ماندگاری دارند. و سپس، یک صبح ماه مه، سکوت دفتر ما در خیابان پنجم با یک تماس تلفنی شکسته شد. آن تماس تمام زندگی من را تغییر داد. این یک آقای جانسون بود، مشتری بسیار عجیبی که حاضر بود این آشغال قدیمی به نام خانه را تصاحب کند. و حتی ناپدید شدن یک خانواده پنج نفره در این خانه او را نمی ترساند، بلکه برعکس دلیل چنین خرید عجیبی بوده است. پس از یک مکالمه کوتاه، رئیسم تصمیم گرفت مرا به استونبریج، به این حفره استانی در مین بفرستد.

دانلود بازی The Story of Henry Bishop برای کامپیوتر | گیمباتو

The Story of Henry Bishop یک بازی ترسناک کامپیوتری ماجرایی می باشد که توسط شرکت Blazes Games ساخته و منتشر شده است. در تاریخ 7 نوامبر 2019 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم دانلود قرار داده شده برای آن با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به راحتی آن را نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی