logo.gamebato
تمدن ما قبل از تاریخ را با رهبری و هدایت قبیله ای کوچک، تجربه کنید. باید برای زنده ماندن تا جایی که میتوانید تلاش کنید
امتیاز:
3.9/5
تمدن ما قبل از تاریخ را با رهبری و هدایت قبیله ای کوچک، تجربه کنید. باید برای زنده ماندن تا جایی که میتوانید تلاش کنید و به افراد قبیله خود

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

در بازی Sapiens تمدن ما قبل از تاریخ خود را بسازید و هدایت قبیله ای را در دست بگیرید. باید از صفر شروع کنید و با هیچی قبیله ای بزرگ و پر جمعیت را تشکیل دهید. برایشان جای خواب درست کنید، غذایشان را تامین کنید، شکار کردن و زنده ماندن در بقا را بهشان آموزش دهید. میتواند حیوانات اهلی را پرورش دهید و مکانی مختص به خودشان درست کنید. از ریز ترین سنگ ها تا بزرگترین درخت ها را میتوانید جا به جا کنید و محیطی کاملا شخصی سازی شده را برای قبیله تان بسازید.

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

بازی Sapiens یک بازی بقا کامپیوتری است که در حین ساختن تمدن ما قبل از تاریخ به رهبری از قبیله ای کوچک انتخاب می شوید و باید در ادامه مسیر آنها را هدایت کنید. از چیز های کوچک شروع کنید و پس از کمی پیشرفت قبیله خود را بزگتر و بزرگتر کنید. شاید در ابتدا کمی زمانبر باشد اما رفته رفته با بیشتر شدن تعداد افراد قبیله کار ها زود تر انجام می شوند و میتوانید سازه های چشم نواز و بزرگ تری هم بسازید. برای انجام کار ها و ساخت مکان های مورد نیاز، فقط کافیست که به افراد قبیله خود بگویید تا برایتان وسایل های مد نظر را جمع کرده و شروع به ساختن کنند.

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

بازی استراتژیک کامپیوتری Sapiens توسط شخصی به اسم Dave Frampton به تنهایی ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Majic Jungle به بازار عرضه شده است. برای تجربه و درک بهتر تمدن ما قبل از تاریخ همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و هدایت قبیله ای سخت کوش را در دست بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی