logo.gamebato
در بازی “Last Epoch”، شما فرصتی دارید که گذشته را کشف کرده و آینده را بازسازی کنید. با انتخاب یکی از 15 کلاس استادی، به
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Last Epoch”، شما فرصتی دارید که گذشته را کشف کرده و آینده را بازسازی کنید. با انتخاب یکی از 15 کلاس استادی، به صعود خود بپردازید و در

دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Last Epoch، امکان سفر در زمان به شما داده شده و با سفارشی سازی شخصیت خود، می‌توانید وارد سیاه چال‌های خطرناک شوید. تجربه‌ی یک اکشن و نقش آفرینی فوق‌العاده جذاب را به دست می‌آورید و به دنیای گذشتگان سفر می‌کنید. شما باید با امپراطوری‌های تاریک روبرو شوید و خدایان خشمگین را نیز نابود کنید. این بازی امکاناتی شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در یک دنیای فانتزی و پرهیجان، ماجراجویی کنید و با چالش‌ها و دشمنان مختلف روبرو شوید.

دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Last Epoch که یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر می باشد ، بیش از ۱۰۰ مهارت در درخت مهارت وجود دارد و هر یک از این مهارت‌ها می‌تواند شخصیت شما را به شیوه‌های متفاوتی تقویت کند. شما می‌توانید اسکلت‌های خود را به کمانداران و رعد و برق را به نیروی جرقه تبدیل کنید و حتی باعث شوید که چوب‌های اطراف شما به نقش مارهایی برای شما جنگیده شوند. سیستم قتل و غارت در بازی عالی است و آیتم‌های جادویی مختلفی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را به کمال برسانید.

دانلود بازی Last Epoch برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Last Epoch در سال 2019 به بازار عرضه شد این بازی را شرکت Eleventh Hour Games توسعه داد و همین کمپانی بازی سازی آن را منتشر کرد. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , اکشن , ماجراجویی , فانتزی می باشد. شما همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را به همراه آپدیت جداگانه خود را به صورت نیم بها  از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و در برابر خدایان بایستید و آن ها را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی