انسان ها به موجودات بیگانه و فضایی حمله کردند و باعث از بین رفتن سفینه مادر شده اند. حال شما به عنوان یک فضایی باید
انسان ها به موجودات بیگانه و فضایی حمله کردند و باعث از بین رفتن سفینه مادر شده اند. حال شما به عنوان یک فضایی باید به زمین بروید و انتقام

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Destroy All Humans 2 Reprobed پس از 10 سال، جنگ بین انسان ها و بیگانگان فضایی هنوز ادامه دارد. وقتی فضایی ها در محله بای سیتی مشغول خوش گذرونی بودنند روس ها وارد عمل میشنود و با کشتی خود سفینه اصلی بیگانگان را منفجر میکنند. در این هنگام یکی آنها اطلاعات موجود در سفینه را ذخیره میکند و به سیاره خودشان ارسال میکند، حال کریپتو وارد عمل میشود. کریپتو شخصیت اصلی بازی است که شما در نقش آن بازی میکنید، اطلاعات به او رسیده است و فقط به دنبال انتقام میگردد و تمام تلاشش را برای نابودی انسان ها میکند.

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Destroy All Humans 2 Reprobed یک بازی اکشن کامپیوتری است که با محیطی زیبا و تقریبا واقعی بازی را برای شما جذاب و هیجان انگیز میکند. در بازی مراحل زیادی قرار داده شده و شما کاملا آزاد هستید و میتوانید در محیطی جهان باز و با اسلحه های گوناگون به کشتن انسان ها بپردازید ولی فراموش نکنید که خودتان هم قدرت دارید و میتوانید ذهن موجودات دیگر را کنترل کنید. در طی فرایند کشتن انسان ها با شخصی جاسوس روسی آشنا میشوید که در ادامه بازی شما را همراهی خواهد کرد و بعد از اینکه نجاتش میدهید عاشق شما میشود. بعد از این اتفاق ها و گذر کردن از چندین کشور مختلف برای گرفتن انتقام سرانجام شما به ماه می روید و انتقام خود یکبار برای همیشه میگیرید.

دانلود بازی Destroy All Humans 2 Reprobed برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی سرگرم کننده و فضایی توسط Black Forest Games  ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی THQ Nordic توسعه یافته. شما میتوانید همین حالا به وسیله سرور های پر سرعت و رایگان گیمباتو این بازی را دانلود کنید و در هنگام انتقام گرفتن کریپتو در کنارش باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی