logo.gamebato
Solar Ash دومین بازی از Heart Machine، سازندگان بازی برنده جایزه Hyper Light Drifter در سال 2016 است. در این بازی، بازیکن از طریق Ultravoid،
امتیاز:
3.9/5
Solar Ash دومین بازی از Heart Machine، سازندگان بازی برنده جایزه Hyper Light Drifter در سال 2016 است. در این بازی، بازیکن از طریق Ultravoid، شکاف وحشیانه در جهان های

دانلود بازی Solar Ash برای پی سی | گیمباتو

Solar Ash یک بازی پلتفرمینگ کامپیوتر با محوریت ماجراجویی است. بازیکن کنترل شخصیت اصلی Rei، یک Voidrunner در یک سیاهچاله معروف به Ultravoid را از طریق یک منظره سه بعدی رنگی نئونی روشن، اجتناب از موانع و حمله به دشمنان با ضربات انرژی و یک شمشیر سبک تغییر فاز و سخت، در حالی که ری تلاش می کند تا سیاره خود را نجات دهد، کنترل می کند. تمرکز بازی کمتر بر روی مبارزه و بیشتر بر روی حرکت است.

دانلود بازی Solar Ash برای PC | گیمباتو

توسعه دهنده اصلی Alx Preston اظهار داشت: “ما ابتدا در حال پیمایش هستیم. این یک نوع چشم انداز بازی بود: پیمایش، محیط هایی که در آن در حال حرکت هستید و تماشای همه آن را کنترل کنید. این یک نوع چشم انداز بازی بود: کنترل پیمایش، محیط هایی که در آن در حال حرکت هستید و تماشای همه آن. به خصوص مقیاس بزرگ بودن آن که به طرز غیرممکنی بزرگ است و شما تا آنجا که ممکن است واقعاً کوچک و بی اهمیت هستید. پیمایش مطلقاً اولویت دارد و نبرد به نوعی با آن پیمایش آمیخته شده است.”

دانلود بازی Solar Ash برای کامپیوتر | گیمباتو

Solar Ash یک بازی پلتفرمینگ ماجراجویی علمی تخیلی است که توسط Heart Machine توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. در ۲ دسامبر ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و ویندوز منتشر شد. داستان بازی به بررسی مضامین تروما و حرکت از رویدادهای دراماتیک و ویرانگر زندگی می‌پردازد. این بازی در همان دنیای خیالی بازی اول و قبلی Heart Machine، Hyper Light Drifter می‌گذرد، اما هیچ ارتباط مستقیمی بین داستان‌های دو بازی وجود ندارد. به روزترین و کامل ترین نسخه ی آماده به اجراء منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده مهیا گردیده و در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی این وبسایت بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم دانلود مرتبط با آن دانلود کرده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجراء و تجربه ی ان بنشینید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی