logo.gamebato
وارد دنیای فانتزی قهرمانانه حواس پرت کنانه ی سیاه چال Naheulbeuk شوید. تیمی از قهرمانان نامحتمل و دست و پا چلفتی را در یک بازی
امتیاز:
3.9/5
وارد دنیای فانتزی قهرمانانه حواس پرت کنانه ی سیاه چال Naheulbeuk شوید. تیمی از قهرمانان نامحتمل و دست و پا چلفتی را در یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی حماسی و

دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos برای پی سی | گیمباتو

در اصل، The Dungeon of Naheulbeuk یک تقلید نقش آفرینی است که به عنوان یک حماسه صوتی شروع شد. این ماجراجویی طنز در دنیایی قرون وسطایی فانتزی اتفاق می افتد. شخصیت های کلیشه ای بازی نقش آفرینی وارد سیاهچال Naheulbeuk می شوند و به دنبال یک مصنوع خطرناک می گردند. این حماسه که احتمالاً بدترین ترکیب قهرمانان تمام دوران را بازی می‌کند، دعواها و بدبختی‌های کلاسیک قلم و کاغذ را به سخره می‌گیرد.

دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos برای PC | گیمباتو

در فرانسه بسیار محبوب بود، مجوز این فرنچایز دچار دگرگونی و تنوع شد و همچنین به یک گروه موسیقی (The Naheulband)، مجموعه ای از کتاب های کمیک و رمان (در حال حاضر در حال انجام)، یک بازی نقش آفرینی و یک بازی رومیزی تبدیل شد. The Amulet of Chaos اولین بازی ویدیویی در دنیای حواس پرت کنانه ی سیاه چال Naheulbeuk است. فراتر از دنیای خنده‌داری که در آن قرار دارد، بازی بیش از هر چیز به عنوان یک RPG جاه‌طلبانه تاکتیکی طراحی شده است که از آثار کلاسیکی مانند Baldur’s Gate، Divinity: Original Sin و X-Com الهام می‌گیرد.

دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos برای کامپیوتر | گیمباتو

The Dungeon Of Naheulbeuk: The Amulet Of Chaos یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو Artefacts توسعه یافته و توسط Dear Villagers و E-Home Entertainment در سال 2020 منتشر شده است. آیا آماده شیرجه رفتن در یک RPG تاکتیکی پر از جذابیت، طنز و شخصیت های دیوانه هستید ؟ این تیم از قهرمانان بعید را در یک ماجراجویی پر از طنز و هرج و مرج راهنمایی کنید ! به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده ی موجود از این بازی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در قسمت دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی