logo.gamebato
تمدن ما قبل از تاریخ را با رهبری و هدایت قبیله ای کوچک، تجربه کنید. باید برای زنده ماندن تا جایی که میتوانید تلاش کنید
امتیاز:
3.9/5
تمدن ما قبل از تاریخ را با رهبری و هدایت قبیله ای کوچک، تجربه کنید. باید برای زنده ماندن تا جایی که میتوانید تلاش کنید و به افراد قبیله خود

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

در بازی Sapiens تمدن ما قبل از تاریخ خود را بسازید و هدایت قبیله ای را در دست بگیرید. باید از صفر شروع کنید و با هیچی قبیله ای بزرگ و پر جمعیت را تشکیل دهید. برایشان جای خواب درست کنید، غذایشان را تامین کنید، شکار کردن و زنده ماندن در بقا را بهشان آموزش دهید. میتواند حیوانات اهلی را پرورش دهید و مکانی مختص به خودشان درست کنید. از ریز ترین سنگ ها تا بزرگترین درخت ها را میتوانید جا به جا کنید و محیطی کاملا شخصی سازی شده را برای قبیله تان بسازید.

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

بازی Sapiens یک بازی بقا کامپیوتری است که در حین ساختن تمدن ما قبل از تاریخ به رهبری از قبیله ای کوچک انتخاب می شوید و باید در ادامه مسیر آنها را هدایت کنید. از چیز های کوچک شروع کنید و پس از کمی پیشرفت قبیله خود را بزگتر و بزرگتر کنید. شاید در ابتدا کمی زمانبر باشد اما رفته رفته با بیشتر شدن تعداد افراد قبیله کار ها زود تر انجام می شوند و میتوانید سازه های چشم نواز و بزرگ تری هم بسازید. برای انجام کار ها و ساخت مکان های مورد نیاز، فقط کافیست که به افراد قبیله خود بگویید تا برایتان وسایل های مد نظر را جمع کرده و شروع به ساختن کنند.

دانلود بازی Sapiens برای PC | گیمباتو

بازی استراتژیک کامپیوتری Sapiens توسط شخصی به اسم Dave Frampton به تنهایی ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Majic Jungle به بازار عرضه شده است. برای تجربه و درک بهتر تمدن ما قبل از تاریخ همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و هدایت قبیله ای سخت کوش را در دست بگیرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی