logo.gamebato
امپراطوری خود را بسازید! شبکه های پیچیده حمل و نقل ریلی-هوایی-آبی را ایجاد کنید و در این بازی ۱۵۰سال شکوفایی صنعت حمل و نقل را
امتیاز:
3.9/5
امپراطوری خود را بسازید! شبکه های پیچیده حمل و نقل ریلی-هوایی-آبی را ایجاد کنید و در این بازی ۱۵۰سال شکوفایی صنعت حمل و نقل را تجربه کنید. مایحتاج مردم را

Transport.Fever .banner1

در بازی Transport Fever شما بازی را از سال ۱۸۵۰ میلادی شروع می کنید و یک کمپانی حمل و نقل در حال شکوفایی را راه می اندازید. با گسترش سرمایه برای رونق حمل و نقل، شما به ساخت ایستگاه ها، فرودگاه ها و بندرهای تجاری مشغول می شوید تا با اتصال مکان هایی که به سرویس های حمل و نقلی احتیاج دارند درآمد خود را افزایش دهید! امپراطوری خود را بسازید.

Transport.Fever .banner2

در بازی Transport Fever که یک بازی جهان باز کامپیوتر می باشد , شما با طی کردن مراحل مختلف و پشت سر گذاشتن مأموریت های محوله، به نیازهای مردم تحقق بخشیده و در کنار آن، می توانید از شهرستان های مختلفی از سراسر جهان دیدن کنید. در این بازی تعداد 120 وسیله حمل و نقل مختلف از جمله قطار، هواپیما، کشتی و … با دقت بسیار بالای جزئیات طراحی شده اند.

دانلود بازی Transport Fever برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Transport Fever در سال 2016 منتشر شد این بازی را شرکت بازی سازی Urban Games و کمپانی بازی سازی Good Shepherd Entertainment آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در ژانرهای جهان باز , استراتژیک و شبیه سازی می باشد. شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و یک شبکه گسترده حمل و نقل بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی