logo.gamebato
وقتی که پدر اشلی خشک شویی را به او میسپارد و میرود، اشلی تصمیم میگیرد که آنجا را به محیطی جذاب و خفن برای بازی
امتیاز:
3.9/5
وقتی که پدر اشلی خشک شویی را به او میسپارد و میرود، اشلی تصمیم میگیرد که آنجا را به محیطی جذاب و خفن برای بازی تبدیل کند. حال باید از

دانلود بازی Arcade Paradise برای PC | گیمباتو

بازی Arcade Paradise یک بازی آرکید کامپیوتری است که شما نقش اشلی، دختر جرالد صاحب خشک شویی کینگ واش را بازی می کنید. در حالی که جرالد به جایی دور دست رفته و دسترسی به خشک شویی را ندارد، اشلی قرار است کار ها را جلو ببرد. اما اشلی تصمیم میگیرد که خشک شویی ساده و حوصله سر بر را به یک محیط خفن برای بازی تبدیل کند. شما باید به او در این مسیر از نقطه شروع کمک کنید که بهترین و جذاب ترین گیم نت شهر را بسازد.

دانلود بازی Arcade Paradise برای PC | گیمباتو

در این بازی نقش آفرینی Arcade Paradise شما از شستن و خشک کردن لباس ها شروع می کنید تا با پولی که در می آورید اولین دستگاه مغازه خود را بخرید. سپس با تبلغ کردن و رفت و آمد در خشک شویی میتوانید برای خود مشتری جذب کنید. وقتی تعداد دستگاه ها به چند عدد رسید دیگر کارتان سنگین تر میشود و وقت خالی نخواهید داشت. بیش از 35 دستگاه را میتوانید بخرید و در مغازه خود بگذارید. هر دستگاه بیش از 30 بازی نوستالژیک و آرکید دارد که خودتان هم اگر بازی کنید به دهه 90 میروید و گذشته شیرین خود را به یاد می آورید.

دانلود بازی Arcade Paradise برای PC | گیمباتو

این بازی فانتزی و مهیج کامپیوتری توسط تیم بازی سازی Nosebleed Interactive ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Wired Productions به بازار عرضه شده است. برای اینکه بتوانید به اشلی کمک کنید تا بهترین دستگاه های ممکن را تهیه کند همین حالا میتوانید این بازی از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی