logo.gamebato
با شتاب نوری، دست به جنگ با اراذل و اوباش بزنید و در معارک خونین با توپ‌های منفجرشون آن‌ها را از بین ببرید. با تایمر
امتیاز:
3.9/5
با شتاب نوری، دست به جنگ با اراذل و اوباش بزنید و در معارک خونین با توپ‌های منفجرشون آن‌ها را از بین ببرید. با تایمر مسابقه‌ای، خود را با هر

دانلود بازی Warstride Challenges برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Warstride Challenges یک جمعی از اهریمن ها را با تماشای چشم‌انداز رعد و برق در نبردهای خونین اسلحه‌ در آزمایش‌های فشرده از بین ببرید. مدت زمان بسیار محدود برای ثبت کشته های بی‌پایان، پرش از رشد حیوانات سریع جهت افزایش سرعت، کشف نقاط پنهان و از بین بردن دشمنان با انتقال امواج نابود‌کننده! محدودیت ها را زیر پا گذاشته و تا به افتخار داشتن بهترین کارایی تلاش کنید.

Warstride.Challenges.banner2

بازی Warstride Challenges که یک بازی اکشن کامپیوتر می باشد , برای پیروزی در هر چالشی که پیش‌رو دارید، تایمر مسابقه تنظیم کنید و گنجینه‌ای از اسلحه‌ها و توانمندی‌های ویرانگر را باز کنید و آماده کنید. با دوستان و جامعه‌تان به رقابت بپردازید تا بالاترین امتیاز را کسب کنید و با ارواح دیگران به صورت آنلاین به رقابت بپردازید.سپس نتیجه خود را در جدول امتیازات جهانی آشکار کنید تا به همگان ثابت کنید که شما بزرگترین شکارچی اهریمن ها هستید.

دانلود بازی Warstride Challenges برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Warstride Challenges را شرکت بازی سازی Dream Powered Games توسعه داده و آن را ساخته است , کمپانی بازی سازی Focus Entertainment آن را به صورت نسخه Early Access به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی اکشن , جنگی و آرکید می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع گیمباتو دانلود کرده و شیاطین را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی