logo.gamebato
کفرآمیزترین، شیطانی ترین و دیوانه کننده ترین بازی مدیریتی که تاکنون ساخته شده است. با کمک یک راهبه هوسباز در یک زندان وحشتناک، اعدام های
امتیاز:
3.9/5
کفرآمیزترین، شیطانی ترین و دیوانه کننده ترین بازی مدیریتی که تاکنون ساخته شده است. با کمک یک راهبه هوسباز در یک زندان وحشتناک، اعدام های دکله ای انجام دهید، آزمایش

دانلود بازی The Kindeman Remedy برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Kindeman Remedy نقش دکتر کارل کیندمن را بر عهده دارید. او توسط جامعه پزشکی طرد شده و الان در یک زندان ادامه زندگی خود را می گذارند که گویا این کار جزئی از برنامه او می باشد و او می‌خواهد آبروی از دست رفته خود را بازگرداند. در این سرزمین هیچ کس متوجه آزمایشاتش نمی‌شود. و شما می‌توانید به دلخواه خود با زندانیان برخورد کرده و آزمایشات خود را روی آن‌ها اجرایی کنید.

دانلود بازی The Kindeman Remedy برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Kindeman Remedy که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر بوده می‌توانید آن‌ها را زجر کش کرده یا نجات‌شان دهید. اتفاقات زیادی در این زندان روی می‌دهد و شما تنها برای تحقیقات خود از آن‌ها استفاده می‌کنید. به این ترتیب، آ‌ن‌ها در نهایت مسیر نابودی را پیش روی خود می‌بینند.  پزشک شرور بودن کار سختی است و شما در هشت مرحله باید ماموریت خود را به پایان رسانید. باید منابع خود را در بازی مدیریت کرده و با سموم، داروها و مواد خطرناک بازی کنید. یک سری آزمایش‌های مخفیانه دیگر هم در مراحل نهایی انجام خواهید داد.

دانلود بازی The Kindeman Remedy برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Kindeman Remedy توسط استدیو بازی سازی Troglobytes Games ساخته شده و کمپانی بازی سازی 3D Realms آن را در ماه نوامبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی محفی کاری , ترسناک ,و شبیه سازی می باشد. نظر کاربران استیم به این بازی بیشتر مثبت بوده است. شما همین الان می توانید این بازی را از لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و در این زندان مخوف طبق میل خود عمل کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی