Redout ادای احترامی به بازی های مسابقه ای بی نظیر قدیمی مانند F-Zero، WipeOut، Rollcage و POD است. طراحی شده است تا یک تجربه رانندگی
Redout ادای احترامی به بازی های مسابقه ای بی نظیر قدیمی مانند F-Zero، WipeOut، Rollcage و POD است. طراحی شده است تا یک تجربه رانندگی سازش ناپذیر، سریع، سخت و

در Redout: Enhanced Edition سیستم شناور و مدل‌های رانندگی مبتنی بر فیزیک هستند: هر دور، شیب، ترمز شدید، شتاب، یا هر پیچ و واپیچ در مسیر، نیروی منحصر به فردی را به کشتی (فضاپیما!) شما وارد می‌کند. سبک تیز با چند ضلعی کم، مش ها و زمین ها را با جدیدترین جلوه های سایه و نور ارائه شده توسط Unreal Engine 4 ترکیب می کند و زیبایی شناسی زیبا و فورا قابل تشخیص را ایجاد می کند.

دانلود بازی Redout: Enhanced Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

خطوط ساحلی بادگیر، مناظر یخ‌زده وهم‌آور، دشت‌های بیابانی وسیع: جو مالیخولیایی و دیستوپیایی یک زمین نیمه متروک زمینه‌ای برای پرسرعت‌ترین، پرتنش‌ترین و زیباترین درگیری‌های مسابقه‌ای آینده‌نگر است. این بازی دارای حالت‌های مختلف مسابقه است که غیرمعمول‌ترین آنها حالت رئیس است، مسابقه‌ای در مسیری بسیار طولانی که با پیوند دادن پنج مسیر یک مجموعه مسابقه از طریق تله‌پورت به دست می‌آید.

دانلود بازی Redout: Enhanced Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Redout یک بازی مسابقه ای علمی تخیلی است که توسط استودیوی ایتالیایی 34BigThings توسعه و منتشر شده است و توسط Nicalis و 505 Games منتشر شده است. این بازی در سپتامبر 2016 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. Redout یک بازی مسابقه‌ای ضد جاذبه است که در سال 2560 اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان در SRRL (لیگ مسابقه خورشیدی Redout) با اجرای آزمایشی یکی از مجموعه‌ای از صنایع دستی در چندین مسیر مختلف به رقابت می‌پردازند. اگر به این سبک بازی های آرکید مسابقه ای علاقه دارید، Redout قطعاً میتونه برای شما بسیار سرگرم کننده باشه. به روز ترین نسخه موجود در بین وبسایت های پارسی زبان همین ورژن 1.7.1 هست که بر روی این صفحه قرار داده شده و شما میتوانید به صورت فشرده و با بالاترین سرعت ممکن، اون رو از وبسایت گیمباتو دانلود و بدون نیاز به نصب اجرا نمائید.

دانلود بازی Redout: Enhanced Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی