logo.gamebato
Yakuza 6: The Song of Life بازی در ژانر اکشن, ماجراجویی است که در مورد شخصیت اصلی بازی به نام کازوما کیریو می باشد. داستان
امتیاز:
3.9/5
Yakuza 6: The Song of Life بازی در ژانر اکشن, ماجراجویی است که در مورد شخصیت اصلی بازی به نام کازوما کیریو می باشد. داستان بازی از این قرار است

دانلود بازی Yakuza 6: The Song of Life برای کامپیوتر

Yakuza 6: The Song of Life یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط سگا برای پلی استیشن 4 در سال 2016 و برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان در مارس 2021 منتشر شد. قطعا اگر علاقمند به بازی های کامپیوتری باشید تا به حال نام سری بازی های یاکوزا را شنیده اید, این مجموعه از پرطرفدارترین بازی های ژانر اکشن است که بعد از گذشت حدود 13 سال همچنان علاقمندان خود را حفظ کرده است.

دانلود بازی Yakuza 6: The Song of Life برای پی سی | گیمباتو

یاکوزا 6 یک بازی اکشن کامپیوتری است که در یک محیط جهان باز و از منظر سوم شخص روایت می شود. این بازی شبیه به دیگر عناوین یاکوزا با اکتشاف ترکیب شده با سبک آرکید است که با فیزیک ragdoll مبارزه می کند. Yakuza 6 اولین بازی از این سری است که از موتور بازی Dragon Engine جدید استفاده کرد. که ارائه و مکانیک های مبارزه را در مقایسه با بازی های گذشته بازسازی می کند. همچنین دارای یک نوع پیشرفته از حالت روح دراگون به نام حالت گرمای شدید است، که در آن کیریو تا زمانی که Heat باقی می‌ ماند در برابر ضربه مقاوم می‌ شود و فینیشرهای ترکیبی او می‌ توانند به اقدامات Heat تبدیل شوند که میزان سلامتی را کم می کند.

دانلود بازی Yakuza 6: The Song of Life برای پی سی | گیمباتو

علاوه بر این، همانطور که بعداً در Yakuza Kiwami 2 نیز استفاده شد، بازی تجربه را به انواع مختلف دسته‌ بندی می‌ کند و بازیکن می‌ تواند با استفاده از تجربه از نوع صحیح، ارتقاهای مختلفی را برای خود بدست بیاورد. امتیازات تجربه را نیز می‌ توان با غذا خوردن در رستوران‌ ها به دست آورد، اگرچه انجام این کار میزان گرسنگی را افزایش می‌ دهد و میزان غذایی که بازیکن می‌ تواند بخورد را محدود می‌ کند.

برخلاف نسخه های قبلی این بازی کامپیوتری به غیر از خود کیریو هیچ شخصیت قابل بازی ندارد. علاوه بر این فقط از یک سبک مبارزه استفاده می کند. این بازی دارای مکان اصلی سری Kamurochō، توکیو، و همچنین یک شهر جدید، اونومیشی، استان هیروشیما است. اونومیشی از دیگر شهرهای این سری متمایز است زیرا نامش با همتای دنیای واقعی آن یکی است و منطقه ای که در بازی به نمایش درآمده است، بازسازی منطقه شینجی در شهر است.

دانلود بازی Yakuza 6: The Song of Life برای پی سی | گیمباتو

داستان بازی از این قرار است که کازوما کیریو که از جراحات وارده در بازی قبلی بهبود می‌ یابد، به خاطر جنایات گذشته دستگیر می‌ شود و  سه سال را در زندان سپری می‌ کند. در غیاب او، آتش‌ سوزی در منطقه آسیای کوچک کاموروچو، توازن قدرت دنیای زیرزمینی جنایتکار را به هم می‌زند: دایگو دوجیما، تایگا ساجیما و گورو ماجیما برای آتش‌ سوزی دست گیر می‌ شوند و زندانی می‌ شوند. کاتسومی و تاکومی قبیله توجو را غصب می کنند. سه گانه چینی Saio، متخصص در قاچاق انسان، در این منطقه به قدرت می رسد. و مافیای Jingweon دوباره ظاهر می شود و بیشتر کاموروچو را اشغال می کند. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی هیجان انگیز را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی