خود را به کابین خلبان برخی از مهیب‌ترین هواپیماهای جنگنده جهان بچسبانید و از میان ابرها بگذرید و دست به شیرین کاری‌های هوایی جسورانه و
خود را به کابین خلبان برخی از مهیب‌ترین هواپیماهای جنگنده جهان بچسبانید و از میان ابرها بگذرید و دست به شیرین کاری‌های هوایی جسورانه و جنگ‌های تاکتیکی اعصاب خردکن بزنید.

دانلود بازی Ace Combat 7: Skies Unkown برای پی سی| گیمباتو

مانند بقیه عناوین سری‌ Ace Combat، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از یک مدل پرواز واقع‌گرایانه صرف نظر می‌کند تا به گیم‌پلی سریع‌تر و آرکید مانند برای افزایش دسترسی و سهولت برای بازیکنان تازه کار تر بپردازد. بازیکن همچنین می تواند تنظیمات کنترل تازه کار یا متخصص را انتخاب کند. دومی بازیکن را قادر می‌سازد تا مانورهای واقعی هواپیما مانند چرخش ، چرخش با G بالا و حتی مانورهای کبرا را اجرا کند. این بازی دارای 28 هواپیمای مختلف است که 9 فروند دیگر به عنوان محتوای قابل دانلود و F-4E Phantom II به عنوان جایزه پیش خرید ارائه می شود.

دانلود بازی Ace Combat 7: Skies Unkown برای پی سی| گیمباتو

داستان بازی نشان دهنده بازگشت سری به فضای سنتی Strangereal است و به دنبال سوء استفاده های «تریگر»، یک خلبان جنگنده است که در بحبوحه جنگ بین کشورهای Osea و Erusa به دنبال اتهام قتل به یک اسکادران کیفری منصوب می شود. بازی به طور رسمی توسط Bandai Namco در دسامبر 2015 معرفی شد. بازی Ace Combat 7 پس از انتشار در تمامی پلتفرم‌ها بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. این عنوان با بیش از 4 میلیون واحد فروش تا سال 2022 به پرفروش ترین محصول این سری تبدیل شد و از Ace Combat 04: Shattered Skies در سال 2001 پیشی گرفت.

دانلود بازی Ace Combat 7: Skies Unkown برای کامپیوتر | گیمباتو

Ace Combat 7: Skies Unknown یک بازی شبیه سازی کامپیوتری پرواز رزمی در سبک آرکید است که توسط Bandai Namco Entertainment برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته و منتشر شده است. اولین ورودی جدید در سری Ace Combat از سال 2014 Ace Combat Infinity، در ژانویه 2019 بر روی کنسول ها و ماه بعد برای ویندوز منتشر شد. نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی به همراه تمام به روز رسانی ها و الحاقیات قابل دانلود آن را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم دانلود درج شده در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها و با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید سپس به آسانی به نصب و اجراء آن بپردازید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Ace Combat 7: Skies Unknown برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-41707-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/js10/Ace.Combat-7/ACE.COMBAT-7-SKIES.UNKNOWN-E3.2018.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی