logo.gamebato
یک بازی اکشن جدید که در آن جنگ بین ربات ها به یک حد بالاتر می رود و شما را متعجب می کند این بازی
امتیاز:
3.9/5
یک بازی اکشن جدید که در آن جنگ بین ربات ها به یک حد بالاتر می رود و شما را متعجب می کند این بازی بر اساس مفهوم سری ARMORED

ARMORED.CORE .VI .FIRES .OF .RUBICON.banner1

بازی Armored Core VI Fires of Rubicon ، دارای نبردهای پویا و جذابی است که بازیکنان را به میدان نبرد می‌کشاند و مراحل گسترده‌ای را برای طی کردن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ماشین‌های خود را به دلخواه تغییر دهید و آن‌ها را برای پیروزی بهینه کنید. همچنین، قطعات قابل سفارشی برای تطابق با سبک بازی شما در اختیار دارید و می‌توانید آن‌ها را در طول مراحل ارتقا دهید.

ARMORED.CORE .VI .FIRES .OF .RUBICON.banner2

در بازی Armored Core VI Fires of Rubicon که یک بازی جنگی برای کامپیوتر می باشد، شما می‌توانید از یک ربات با بهترین سازگاری برای سبک نبرد خود استفاده کنید. هر ماموریت را با استراتژی‌ها و مکانیک‌های منحصر به فردی دنبال کنید.باس‌های قدرتمندی نیز در بازی وجود دارند که معمولاً از ماشین‌های شما بزرگ‌ترند و چالشی سخت‌تر را ارائه می‌دهند. Elden Ring سازنده با موفقیت‌های پی در پی از سری Souls-like پس از آن با بازی جدید و جذاب Armored Core VI Fires of Rubicon بازگشته تا تجربه‌ای مدرن و اکشن را به بازیکنان ارائه دهد.

ARMORED.CORE .VI .FIRES .OF .RUBICON.banner3

بازی کامپیوتری بسیار زیبای Armored Core VI Fires of Rubicon توسط استدیو FromSoftware Inc ساخته و این استدیو با همکاری Bandai Namco Entertainment Inc آن را در ماه آگوست سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , سوم شخص و جنگی می باشد. شما همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و خود را آماده کنید چون نبردهای رباتی بسیار سختی پیش روی خود دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی