logo.gamebato
این بازی در مورد دو شخصیت ریس و فیونا است که قربانی محیط زندگی خود شده اند و برای رسیدن به منافع خود حاضرند دست به هر کاری بزنند اما حوادثی برای آنها رخ می دهد که باعث می شود این دو خودخواهی را کنار بگذارند. گیم پلی 30 ساعته این بازی باعث می شود گیمر با تصمیم گیری به جای این دو بازیکن به رشد و تعالی آنها کمک کند. داستان بازی کمدی و درام است و هر چند دقیقه یکبار شما را می خنداند اما چند دقیقه بعد ممکن است با یک صحنه غم انگیز شما را ناراحت کند.
امتیاز:
3.9/5
این بازی در مورد دو شخصیت ریس و فیونا است که قربانی محیط زندگی خود شده اند و برای رسیدن به منافع خود حاضرند دست به هر کاری بزنند اما حوادثی برای آنها رخ می دهد که باعث می شود این دو خودخواهی را کنار بگذارند. گیم پلی 30 ساعته این بازی باعث می شود گیمر با تصمیم گیری به جای این دو بازیکن به رشد و تعالی آنها کمک کند. داستان بازی کمدی و درام است و هر چند دقیقه یکبار شما را می خنداند اما چند دقیقه بعد ممکن است با یک صحنه غم انگیز شما را ناراحت کند.

بازی Tales from the Borderlands یک بازی ماجراجویی اپیزودیک در قالب 5 قسمت است که توسط استودیو Telltale ساخته شده است. داستان این بازی به حوادث عجیبی که در سرزمین پاندورا رخ می دهد برمی گردد و در آن شما در نقش دو شخصیت ریس و یا فیونا قرار می گیرید. ریس کارمند یک شرکت است و رویای تبدیل شدن به جک خوشگله را در سر دارد و فیونا تنها هدفش رسیدن به پول است. این هدف مشترک زندگی این دو را به هم پیوند می دهد و هر دو برای رسیدن به این هدف بزرگ متحد می شوند. این بار پاندورا به تسخیر فردی به نام جک خوشتیه در آمده و در طول بازی با گانگسترها، راهزن ها و شکارچیان روبرو می شوید و باید هر طور شده برای رسیدن به هدف، آنها را از سر راه خود بردارید.

دانلود بازی Tales from the borderlands  برای PC | گیمباتو

یکی از کارهای اصلی بازی کامپیوتر Tales from the Borderlands ابزار روایی است که در آن داستان توسط شخصیت های اصلی ریس و فیونا بازگو می شود.  این بازی دارای گرافیک کارتونی است و تنها دارای مدل تک نفره می باشد. تصمیماتی که شما می گیرید در طول بازی بر شکل داستان اثر می گذارد. قسمت دوم بازی برخلاف قسمت اول که پر از فراز و فرود و اکشن بود پر از دیالوگ و معرفی شخصیت هاست و برای جبران کمبود صحنه های اکشن به شخصیت جذاب جک خوشگله دل خوش کرده است. در این بازی می بینیم که معرفی شخصیت ها با کمترین دیالوگ ها صورت می گیرد و در این سری شخصیت های دوست داشتنی به بازی اضافه می شوند که کم کم برای خود جایگاهی بدست می آورند. با اینکه قسمت دوم نسبت به قسمت اول ریتم کندتری دارد و زمان آن هم کمتر است ولی داستان و شخصیت های آن به راه خود ادامه می دهند و آنقدر جذاب هستند که باعث زیباتر شدن بازی شده اند.

دانلود بازی Tales from the borderlands  برای PC | گیمباتو

 داستان نسخه اصلی بوردرلندز در پاندورا یک سیاره با محیط فرا اخرالزمانی اتفاق می افتد. و تم اصلی این بازی دنیایی است که به شکلی فوق العاده با کمدی و شوخ طبعی ترکیب شده است. سری دوم این بازی ماجراجویی در مورد دو شخصیت ریس و فیونا است که قربانی محیط زندگی خود شده اند و برای رسیدن به منافع خود حاضرند دست به هر کاری بزنند اما حوادثی برای آنها رخ می دهد که باعث می شود این دو خودخواهی را کنار بگذارند. گیم پلی 30 ساعته این بازی باعث می شود گیمر با تصمیم گیری به جای این دو بازیکن به رشد و تعالی آنها کمک کند. داستان بازی کمدی و درام است و هر چند دقیقه یکبار شما را می خنداند اما چند دقیقه بعد ممکن است با یک صحنه غم انگیز شما را ناراحت کند.

بخش صداگذاری و موسیقی هم در خدمت بازی بوده است و بسیاری از موسیقی های متن بازی همان موسیقی بوردرلندز اصلی می باشد. اگر طرفدار بازی های داستان محور هستید پس لازم است بازی Tales from the Borderlands را از گیمباتو دانلود کنید و از تجربه فوق العاده آن لذت ببرید.

نسخه Complete Episode 1-5
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 858MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

انجام این بازی فقط به افراد بالای 18 سال توصیه گردیده است.

دارای میانگین امتیازات 85 از 100 در وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core 2 Duo 2GHz or equivalent CPU
ATI or NVIDIA card w/512 MB RAM VGA
3GB RAM
3GB HHD
Windows 7 SP1 64-bit OS
DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی