logo.gamebato
در این بازی شما کنترل وسیله نقلیه ای را در دست دارید که در میان اقیانوس های خشک که به دلیل کم آبی دچار خشکی شده اند حرکت می کند. ماجرای شما در محیطی خشک و پر از صخره شروع می شود و باید مهارت های لازم برای غلبه بر دشواری های این مسیر را بدست بیاورید. این بازی داستان همسفری انسان و ماشین هاست در دنیایی بی انسان, شنل پوش تنها انسان باقی مانده ایی است که میان عظمت ساخته های دست بشر مانند کشتی ها و ماشین های غول پیکر  و دودکش های بلندبالا گم می شود. 
امتیاز:
3.9/5
در این بازی شما کنترل وسیله نقلیه ای را در دست دارید که در میان اقیانوس های خشک که به دلیل کم آبی دچار خشکی شده اند حرکت می کند. ماجرای شما در محیطی خشک و پر از صخره شروع می شود و باید مهارت های لازم برای غلبه بر دشواری های این مسیر را بدست بیاورید. این بازی داستان همسفری انسان و ماشین هاست در دنیایی بی انسان, شنل پوش تنها انسان باقی مانده ایی است که میان عظمت ساخته های دست بشر مانند کشتی ها و ماشین های غول پیکر  و دودکش های بلندبالا گم می شود. 

دانلود بازی Far: Lone Sails برای کامپیوتر

Far: Lone Sails یک بازی اکشن- ماجراجویی است که در سال 2018 توسط Okomotive توسعه یافته است. در این بازی شما کنترل وسیله نقلیه ای را در دست دارید که در میان اقیانوس های خشک که به دلیل کم آبی دچار خشکی  شده اند حرکت می کند. ماجرای شما در محیطی خشک و پر از صخره شروع می شود و باید مهارت های لازم برای غلبه بر دشواری های این مسیر را بدست بیاورید. بازی با مقدمه ایی کوتاه اغاز می شود و ما را با شخصیت کلاه قرمزی تنها می گذارد. داستان بازی Far: Lone Sails داستان همسفری انسان و ماشین هاست در دنیایی بی انسان, شنل پوش تنها انسان باقی مانده ایی است که میان عظمت ساخته های دست بشر مانند کشتی ها و ماشین های غول پیکر  و دودکش های بلندبالا گم می شود.

دانلود بازی Far: lone sails برای کامپیوتر | گیمباتو

با ارتقا دادن وسیله نقلیه می توان آن را برای موانع سخت تر آماده کرد. شما باید دائما به آپدیت کشتی خود بپردازید تا بتوانید بر موانع پیروز و از بلایای طبیعی عبور کنید. کشتی در کف دریای خشک شده قرار دارد و از موجودات جهش یافته خبری نیست و تنها تهدید برای شما شریط جوی مانند باران و تگرگ  و طوفان است. این بازی اکشن کامپیوتر نمایش ابهت طبیعت و زوال ماشین است که در آن انسان میان قبرستان ماشین ها گم می شود. سفری دریایی در دریای بی آب و انسانی که حتی برای دریانوردی در دریای بی آب هم کشتی می سازد. کشتی بی ابی نه تنها یک وسیله ی سفر بلکه یک همسفر برای شماست. از برجسته ترین ویژگی های این بازی القای حس تنهایی به انسان می باشد. این بازی روایت سفری دردریای بی آبی به مقصدی مبهم است.

دانلود بازی Far: lone sails برای کامپیوتر | گیمباتو

کنترل کشتی در این بازی ماجراجویی کامپیوتر از طریق چند کلید و سوئیچ انجام می شود و با زدن کلید موادی که در راه پیدا کرده ایید را به سوخت تبدیل می کنید. هر چند وقت یکبار سوئیچ موتور را فشار می دهیم تا کشتی حرکت کند و در همین حین کلیدی هم برای ترمز در نظر گرفته شده است تا در صورت لزوم کشتی را متوقف کند. هر فریم این بازی نه فقط شبیه یک بازی ویدیویی، بلکه شبیه یک تصویر هنری نقاشی شده می باشد. سفر شما در  این بازی متوقف نمی شود مگر برای برداشتن سوخت یا برداشتن موانع از پیش رو. سفر به ناشناخته ها با عبور از سرزمین های دور و دیدن خرابه های بازمانده از تمدن های پیشین این سوال را در ذهن شما بوجود می اورد که آیا شما آخرین بازمانده هستید؟ پازل های بازی ساده طراحی شده اند تا بازیکن در پیشرفت بازی دچار مشکل نشود و گیم پلی پیوسته ایی را تجربه کند.

دانلود بازی Far: lone sails برای کامپیوتر | گیمباتو

کنترل ساده بازی آزادی عمل زیادی به بازیکن می دهد و این بازی را بیش از پیش برای گیمر لذت بخش می کند. هر از چند گاهی موانعی در راه شما سبزمی شود که شما را مجبور می کند از کشتی خارج شوید و به باز کردن راه و حل پازل بپردازید. بار اصلی داستان بازی بر عهده بر عهده جهان و طراحی هنری آن است. طراحی اجزا، سازه ها و کشتی منحصر به فرد است و به زیبایی هرچه تمام تر انجام شده است. این بازی هر چند کوتاه ولی با چشم اندازی متفاوت در این سبک صورت گرفته است و اگر عاشق آینده ایی متفاوت هستید و از تجربه های منحصر به فرد لذت می برید، این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Far: lone sails برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی می تواند کاری کند که واقعا تنهایی را با پوست و گوشت خود لمس کنید و در کنار فضای رمانتیک و زیبایی طبیعت، موسیقی فوق العاده و روایت جذاب تجربه یک بازی سه ساعته متفاوت را برای شما فراهم می کند. همین حالا این بازی را از گیمباتو بصورت رایگان دانلود کنید و از تجربه این بازی دلچسب لذت ببرید.

نسخه v1.3 Digital Collector’s Razor1911
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.57GB Download
نسخه v1.3 FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 750MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 7 سال مناسب نمی باشد

دارای میانگین امتیاز 80 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

برنده و نامزد دریافت جوایز متعدد بین المللی به عنوان یک بازی مستقل و نوآورانه.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz  Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz CPU
NVIDIA GTX 680, AMD Radeon R9-280X NVIDIA GTX 460 / 650m, AMD Radeon HD6570 VGA
8GB 4GB RAM
3GB 3GB HHD
Windows 7+ (64-bit OS required) Windows 7+ (64-bit OS required) OS
DirectX 11 DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی