Ace Combat: Assault Horizon یک قسمت اسپین آف از سری بازی های ویدئویی شبیه سازی پرواز Ace Combat است. این بازی توسط Project Aces توسعه
Ace Combat: Assault Horizon یک قسمت اسپین آف از سری بازی های ویدئویی شبیه سازی پرواز Ace Combat است. این بازی توسط Project Aces توسعه یافته و توسط Bandai Namco

مهم‌ترین ویژگی گیم‌پلی جدید بازی ACE Combat: Assault Horizon، سیستمی به نام «حمله از فاصله نزدیک» (CRA) است که هدف آن افزایش شدت و نزدیک‌تر کردن اکشن به بازیکن، بدون احساس «تیراندازی به نقاط دور» است که معمولاً در بازی‌های پروازی دیده می‌شود. در بازی، برای نبردهای هوا به هوا «حالت جنگ سگ» (DFM) و برای اهداف هوا به زمین «حالت حمله هوایی» (ASM) نامگذاری شده است. آنها اختیاری نیستند، زیرا هواپیماها و اهداف زمینی خاصی را نمی توان بدون CRA منهدم کرد. بازیکنان همچنین انواع دیگر هواپیماها را خلبانی خواهند کرد و سایر وظایف هوانوردی جنگی را بر عهده خواهند گرفت. این بازی بمب افکن های استراتژیک B-1 و B-2 و هلیکوپترهای AH-64 Apache و UH-60 Black Hawk را به عنوان وسایل نقلیه قابل پرواز توسط بازیکنان معرفی می کند.

دانلود بازی ACE Combat: Assault Horizon برای PC | گیمباتو

در مقدمه، سرهنگ دوم نیروی هوایی ایالات متحده، ویلیام بیشاپ، دفاع آمریکایی از میامی در برابر نیروهای روسی را رهبری می کند، اما توسط یک هواپیمای مرموز با طرح “دهان کوسه” سرنگون می شود. تمام این سکانس یک کابوس است! او بعداً از خواب بیدار می‌شود و بازماندگان حمله هلیکوپتری به یک پایگاه شورشیان در شرق آفریقا را می‌بیند که برای مداوا به آنجا منتقل می‌شوند. پس از منفجر شدن یک وسیله انفجاری بزرگ توسط گروه شورشی SRN، نیروهای آنها از بین می روند. گروهان 108 برای نجات سرگرد دوباره گروه بندی می شود….

دانلود بازی ACE Combat: Assault Horizon برای PC | گیمباتو

این بازی به طور کلی نقدهای مثبتی را به خود اختصاص داده است. متاکریتیک به بازی امتیاز 77/100 را برای نسخه پیشرفته روی رایانه های شخصی می دهد، منتقدان تنظیمات دنیای واقعی، گرافیک و موسیقی متن را تحسین کردند، اما بازی را به خاطر تکراری بودن و بیش از حد فیلمنامه ای بودن آن مورد انتقاد قرار دادند. منتقدان همچنین صداپیشگی شخصیت ها را بسیار تحسین کردند. این بازی هیجان انگیز رو با استفاده از لینک های زیر از وبسایت گیمباتو به طور رایگان دانلود، نصب و اجرا نمایید.

دانلود بازی ACE Combat: Assault Horizon برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی