logo.gamebato
Aliens: Fireteam که در جهان نمادین Alien می گذرد، یک بازی تیراندازی سبک بقا از دیدگاه سوم شخص است که تیم آتش نشانی از تفنگداران سرسخت شما را وارد یک مبارزه ناامیدکننده برای مهار تهدید Xenomorph می کند. برای رو به رویی با امواج دشمنان ترسناک Xenomorph و Weyland-Yutani Synthetic در کنار دو بازیکن یا هم تیمی های هوش مصنوعی آماده شوید، زیرا شما و تیم آتش نشانی تان به شدت در راه خود از طریق چهار کمپین منحصر به فرد که داستان های جدیدی را به جهان بیگانه معرفی می کند به مبارزه ای عمیق خواهید پرداخت.
امتیاز:
3.9/5
Aliens: Fireteam که در جهان نمادین Alien می گذرد، یک بازی تیراندازی سبک بقا از دیدگاه سوم شخص است که تیم آتش نشانی از تفنگداران سرسخت شما را وارد یک مبارزه ناامیدکننده برای مهار تهدید Xenomorph می کند. برای رو به رویی با امواج دشمنان ترسناک Xenomorph و Weyland-Yutani Synthetic در کنار دو بازیکن یا هم تیمی های هوش مصنوعی آماده شوید، زیرا شما و تیم آتش نشانی تان به شدت در راه خود از طریق چهار کمپین منحصر به فرد که داستان های جدیدی را به جهان بیگانه معرفی می کند به مبارزه ای عمیق خواهید پرداخت.

دانلود بازی Aliens: Fireteam Elite برای پی سی | گیمباتو

اگرچه Aliens: Fireteam Elite بر اساس فیلم دوم ساخته شده است، داستان بازی دنباله ای بر سه گانه Alien است که 23 سال پس از فیلم های اصلی اتفاق می افتد. بازیکن نقش یک تفنگدار دریایی استعماری را در سفینه UAS Endeavor، یک سفینه فضایی که وظیفه دارد به یک تماس پریشانی از مستعمرات بیرونی پاسخ دهد، بر عهده می گیرد. بازی دارای هفت کلاس شخصیت است: Gunner، Demolisher، Technician، Doc، Phalanx، Lancer و Recon.

دانلود بازی Aliens: Fireteam Elite برای PC | گیمباتو

بازی شامل کمپین های چهار طبقه با سه ماموریت است و بازیکن توسط دو متحد همراهی می شود که می تواند توسط بازیکن دیگری یا توسط یک هوش مصنوعی کنترل شود. پنج سطح دشواری و بیست نوع دشمن وجود دارد و سفارشی سازی اسلحه و پیشرفت شخصیت نیز در بازی وجود دارد. برنامه‌هایی برای DLC پس از عرضه وجود دارد، اما هیچ لوت باکس یا ریزتراکنشی در تمام محتوای بازی وجود ندارد. گیم پلی بازی که در تریلر افشا و در یک دمو دست آف دیده می شود با دوولوژی Left 4 Dead مقایسه شده است.

دانلود بازی Aliens: Fireteam Elite برای کامپیوتر | گیمباتو

Aliens: Fireteam Elite یک بازی تیراندازی برای کامپیوتری از دیدگاه سوم شخص محصول 2021 است که توسط استودیوی Cold Iron با همکاری استودیو قرن بیستم دیزنی (با نام استودیو قرن بیستم) ساخته شده است. این یک دنباله مستقل برای سه گانه اصلی بیگانه یا همان سری بازی های Aliens است. برخلاف Alien: Isolation ، بازی Fireteam Elite بیشتر با Aliens: Colonial Marine مطابقت دارد و به جای بقا-وحشت بر روی اکشن-تیراندازی تمرکز دارد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده را از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک می گذاریم تا بتوانید در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده به نصب و اجراءِ آسان آن بپردازید.

نسخه Ultimate Edition – v1.0.5.108071 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 1.95GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین نمرات 69 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 5 1600AF / Intel i5-7400 AMD Athlon X4 950 / Intel i5-2500K CPU
AMD RX 480 8GB / Nvidia GTX 1060 6GB AMD R9 285 4GB / Nvidia GTX 760 4GB VGA
16GB 8GB RAM
30GB 30GB HDD
Windows 10 Windows 10 OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی