logo.gamebato
سال 1715 است. دزدان دریایی بر کارائیب حکومت می کنند و جمهوری غیرقانونی خود را ایجاد کرده اند که در آن فساد، حرص و ظلم
امتیاز:
3.9/5
سال 1715 است. دزدان دریایی بر کارائیب حکومت می کنند و جمهوری غیرقانونی خود را ایجاد کرده اند که در آن فساد، حرص و ظلم امری عادی است. در میان

دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Assassin’s Creed IV Black Flag با پایان جنگ امپراتوری‌های اروپایی و بیکاری کارمندان نیروی دریایی آغاز می‌شود. بسیاری از این کارمندان، از جمله Edward، به دنبال کسب ثروت و پول، همسران و خانواده‌های خود را ترک کرده و به عنوان دزدان دریایی به دریاهای کارائیب پناه می‌برند. در طی این ماجرا، Edward با حوادث و افراد مختلفی رو به رو می‌شود که مسیر و اهداف زندگی‌اش را تغییر می‌دهند.

دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Assassin’s Creed IV Black Flag که یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد , این بازی به دو دوره زمانی تقسیم می‌شود: حال و گذشته با Edward Kenway به عنوان محور. رخدادها در سه شهر اصلی با نام‌های Havana، Kingston و Nassau اتفاق می‌افتد، و بازیکن می‌تواند به آزادی در این شهرها گردش کند. علاوه بر این سه شهر، بیش از ۵۰ نقطه دیگر در سرتاسر دنیای بازی وجود دارد، هر یک با ویژگی‌های خود. به طور خلاصه، محیط بازی تقریباً ۶۰٪ آبی و ۴۰٪ خشکی است.

دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed IV Black Flag یکی از بهترین بازی این سری فرنچایز می باشد که توسط استدیو Ubisoft Montreal ساخته شده و استدیو Ubisoft آن را در نوامبر سال 2013 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی جهان باز , اکشن , ماجراجویی , مخفی کاری , نقش آفرینی و تاریخی می باشد. نمره بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است و نظر کاربران نیز به این بسیار مثبت بوده است. شما دوستان عزیز که علاقه مند به سری بازی های Assassin’s Creed هستید , همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در دریاها یک گشت و گذار حسابی بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی