در نقش ناتان دریک و کلویی فریزر در ماجراجویی‌های مستقل خود بازی کنید تا با گذشته‌های خود روبرو شوند و میراث خود را بسازند. این
در نقش ناتان دریک و کلویی فریزر در ماجراجویی‌های مستقل خود بازی کنید تا با گذشته‌های خود روبرو شوند و میراث خود را بسازند. این بازی شامل داستان‌های تک‌نفره مورد

در مجموعه UNCHARTED: Legacy of Thieves به دنبال بخت خود باشید و نشان خود را روی نقشه بگذارید. داستان‌های سینمایی هیجان‌انگیز و بزرگترین مجموعه‌های اکشن بلاک‌باستر در فرانچایز UNCHARTED، مملو از تمام شوخ طبعی، حیله‌گری، و برترین لحظات دزدان محبوب – ناتان دریک و کلوئی فریزر را کشف کنید.

دانلود بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC | گیمباتو

در تجربه ای که توسط توسعه دهنده برنده جایزه Naughty Dog ارائه شده است، مجموعه UNCHARTED: Legacy of Thieves شامل دو ماجراجویی تک نفره تحسین شده و تحسین شده جهان از UNCHARTED™ 4: A Thief’s End و UNCHARTED™: The Lost Legacy است. هر داستان مملو از خنده، درام، مبارزه با اکتان بالا و حس شگفتی است – بازسازی شده تا حتی بیشتر در آن غوطه ور شوید.

دانلود بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC | گیمباتو

از جنگل‌های ضخیم گرفته تا کوه‌های پوشیده از برف، جزایر عجیب و غریب تا خیابان‌های غرق باران، هر اینچ از محیط‌های فوق‌العاده زیبا را با جزئیات تماشایی کاوش کنید. با وضوح فوق العاده شارپ 4K* و پشتیبانی از مانیتور فوق عریض** در داستان سرایی سینمایی غرق شوید. ز مجموعه ای از ویژگی های تنظیم گرافیکی پیشرفته مانند بافت و کیفیت مدل قابل تنظیم، فیلتر ناهمسانگرد، سایه ها، بازتاب ها و انسداد محیطی لذت ببرید.

دانلود بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC | گیمباتو

با بازی با کنترلر DualSense از طریق اتصال سیمی به رایانه شخصی خود، بازخورد لمسی و جلوه های ماشه پویا را که برای مجموعه UNCHARTED: Legacy of Thieves طراحی شده است، تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم در صورت علاقه به این مجموعه بازی مهیج نسبت به دانلود آن از سایت و یا نرم افزار گیمباتو اقدام کنید.
 

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-16277-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js2/Uncharted.LoTC/Uncharted.Legacy.of.Thieves.Collection.Official.PC.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

  1. محمد براتی

    داداش یک لینک دانلود کم داره حواسم نبود دان کردم ناقصه عشقی نامردیه اینجوری

      1. یعنی چی خب داداش الان منم وسط دانلود دیدم یه پارتش نیست و رفته تو پاچم اینجوری یا نزار رو سایتت یا میزاری درست و کامل بزار مشتی خدا رو خوش نمیاد وقت و حجم نت ملتو الکی هدر بدی که

        1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
          الان بررسی شد لینک ها سالم بودند اما با این حال بنده نصب می کنم در صورت بروز مشکل لینک ها سریع جایگزین می شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی