در این ماجراجویی ترسناک بقای اول شخص که پانزده سال پس از وقایع بیگانه (1979) اتفاق می‌افتد، دختر ریپلی در یک ایستگاه فضایی پر از
در این ماجراجویی ترسناک بقای اول شخص که پانزده سال پس از وقایع بیگانه (1979) اتفاق می‌افتد، دختر ریپلی در یک ایستگاه فضایی پر از بیگانگان به دام می‌افتد که

Alien: Isolation یک بازی ترسناک بقای اول شخص است که ترس و تنش ناشی از فیلم کلاسیک ریدلی اسکات در سال 1979 را به تصویر می کشد. بازیکنان خود را در فضایی از ترس دائمی و خطر مرگبار می یابند زیرا یک زنومورف غیرقابل پیش بینی و بی رحم در اعماق سایه ها تمام مدت آن ها را تعقیب می کند و می کشد. در شرایط کم توانی و آمادگی ناکافی، باید منابع را بگردید، راه حل هایی بداهه بسازید و از عقل خود استفاده کنید، نه فقط برای موفقیت در ماموریت، بلکه برای زنده ماندن !

دانلود بازیAlien: Isolation Collection برای کامپیوتر|گیمباتو

به عنوان آماندا، در دنیایی که به طور فزاینده‌ای بی ثبات می‌شود، حرکت خواهید کرد، زیرا از هر طرف با یک جمعیت وحشت زده، ناامید و یک بیگانه غیرقابل پیش‌بینی و بی‌رحم مواجه می‌شوید. الن ریپلی وقتی زمین را ترک کرد به دخترش آماندا قول داد که برای تولد یازدهمین سالگردش به خانه بازگردد. آماندا دیگر او را ندید… پانزده سال بعد، آماندا که اکنون یک کارمند Weyland-Yutani است، می شنود که ضبط کننده پرواز فضاپیمای مادرش، Nostromo، در ایستگاه تجاری از راه دور سواستوپل پیدا شده است. وسوسه او برای اینکه بالاخره بفهمد چه اتفاقی افتاده بیش از حد مقاومت است.

دانلود بازیAlien: Isolation Collection برای کامپیوتر|گیمباتو

Alien: Isolation یک بازی ترسناک بقا در سال 2014 است که توسط Creative Assembly توسعه یافته و توسط سگا برای ویندوز (کامپیوتر های شخصی) منتشر شده است. این بازی بر اساس مجموعه فیلم های بیگانه، 15 سال پس از وقایع فیلم اصلی بیگانه در سال 1979 می گذرد و به دنبال مهندس آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی قهرمان اصلی فیلم بیگانه است که در حال تحقیق درباره ناپدید شدن مادرش در ایستگاه فضایی سواستوپل است. هنگامی که آماندا وارد می شود، متوجه می شود که ایستگاه به دلیل وجود یک موجود بیگانه در حال شلوغی و به هم ریختگی به سر می برد و وی باید راهی برای فرار پیدا کند. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی موجود از کلکسیون تمامی محتوا های این بازی و داستان پیرامون آن را می توانید با استفاده از لینک های موجود بر روی این صفحه، از وبسایت گیمباتو دانلود، نصب و اجرا نمائید.

دانلود بازیAlien: Isolation Collection برای کامپیوتر|گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی