logo.gamebato
Age of Wonders جنبه‌های زیادی از بازی‌هایی را در بر می‌گیرد که قبل از آن بوده‌اند، اما پیشرفت‌هایی را به‌خود اضافه می‌کند و در نتیجه یک بازی استراتژیک پیچیده و بسیار تکامل یافته (نسبت به زمان خود) است. این بازی کلاسیک یک استراتژی فانتزی مبتنی بر نوبت معتبر است که سری موفق را آغاز کرد. فضای صمیمی Age of Wonders با گرافیک های نقاشانه هنوز هم امروز می درخشد. بازی کاملاً تکمیل شده است، از امروز شروع به ساختن امپراطوری فانتزی خود کنید!
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders جنبه‌های زیادی از بازی‌هایی را در بر می‌گیرد که قبل از آن بوده‌اند، اما پیشرفت‌هایی را به‌خود اضافه می‌کند و در نتیجه یک بازی استراتژیک پیچیده و بسیار تکامل یافته (نسبت به زمان خود) است. این بازی کلاسیک یک استراتژی فانتزی مبتنی بر نوبت معتبر است که سری موفق را آغاز کرد. فضای صمیمی Age of Wonders با گرافیک های نقاشانه هنوز هم امروز می درخشد. بازی کاملاً تکمیل شده است، از امروز شروع به ساختن امپراطوری فانتزی خود کنید!

دانلود بازی Age of Wonders برای پی سی | گیمباتو

Age of Wonders یک بازی استراتژی نوبتی است که از منظر ایزومتریک اتفاق می افتد که از کاشی های شش ضلعی تشکیل شده است. واحدها در گروه هایی (همچنین به عنوان احزاب یا دسته ها نیز شناخته می شوند) تا هشت واحد مرتب شده اند. چنین گروهی یک کاشی را اشغال می کند. شهرها بین یک تا چهار کاشی را اشغال می کنند و سازه های دیگر معمولاً یک کاشی را اشغال می کنند. واحدهای درون بازی دارای تعداد محدودی نقاط حرکتی هستند که در ابتدای هر نوبت دوباره پر می شوند. از دو سیستم نوبتی در این بازی استفاده می شود – ترتیبی (یا “کلاسیک”)، که در آن بازیکنان به ترتیب نوبت خود را انجام می دهند، یا به طور همزمان، جایی که همه بازیکنان می توانند واحدها را به یکباره جابجا کنند. در عمل، اقدامات در سیستم دوم اضافه شده و از طریق یک صف اجرا می شوند.

دانلود بازی Age of Wonders برای PC | گیمباتو

این بازی دارای یک کمپین تک نفره است که از دو طرف قابل بازی است (کمپین های بیشتری از زمان انتشار توسط انجمن ساخته شده است)، و نقشه های بسیاری، هم توسط سازندگان و هم توسط کاربران ایجاد شده است که می توانند در حالت Hotseat، از طریق LAN، روی اینترنت یا از طریق ایمیل (PBEM) بازی شوند. بسته به نقشه حداکثر 12 بازیکن می توانند در یک بازی شرکت کنند. نوبت همزمان فقط در بازی های تک نفره و چند نفره زنده موجود است. بازی‌های PBEM و hotseat، و همه مبارزات، از سیستم چرخش (نوبت) متوالی استفاده می‌کنند.

دانلود بازی Age of Wonders برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders یک بازی کامپیوتری استراتژیک نوبتی است که در سال ۱۹۹۹ توسط Triumph Studios و Epic MegaGames ساخته شده و توسط Gathering of Developers منتشر شده است. Age of Wonders یک چرخه تولید طولانی را پشت سر گذاشت و در ابتدا با نام World of Wonders ساخته شد. در سال 1997، تیم کار موجود خود را کنار گذاشت و توسعه را دوباره شروع کرد که نتیجه آن Age of Wonders بود. این بازی نقدهای مثبتی را به دست آورد و موفقیت تجاری متوسطی داشت و تا سال 2001 حدود 200000 واحد فروش جهانی داشت. این یک فرنچایز شروع شد و چهار دنباله برای آن منشتر شد: Age of Wonders II: The Wizard’s Throne, Age of Wonders: Shadow Magic, Age of Wonders III و Age of Wonders: Planetfall. در سال 2010، اولین بازی به صورت تکمیل شده در GOG.com و Steam مجدداً منتشر شد. هر دو نسخه ی قدیمی و بازنشر یافته از این بازی به صورت فشرده سازی شده مهیا شده و در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو به صورت لینک های مستقیم قرار گرفته تا شما کاربران مشتاق به دریافت و تجربه ی آن بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده سپس به آسانی آن را نصب و اجرا کنید.

نسخه v1.36.0053_(22161) – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 330MB Download
نسخه (November.11,1999) – Windows
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 302MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

به این بازی توسط منتقدین متاکریتیک امتیاز میانگینی تعلق داده نشده.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Pentium 166+ CPU CPU
DirectX compatible graphic card VGA
32MB RAM
350MB HDD
Windows OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی