سال 2084 است. در یک دنیای تاریک سایبرپانکی که توسط طاعون و جنگ در هم شکسته شده است، به یک کارآگاه پلیس عصبی تبدیل شوید
سال 2084 است. در یک دنیای تاریک سایبرپانکی که توسط طاعون و جنگ در هم شکسته شده است، به یک کارآگاه پلیس عصبی تبدیل شوید و به ذهن ناهموار دیگران

دانلود بازی Observer: System Redux برای پی سی | گیمباتو

Observer: System Redux در سال 2084 در کراکوف، لهستان، پس از نانوفاژ، یک “طاعون دیجیتالی” که جان هزاران نفر را گرفت و منجر به جنگ و مصرف بی رویه مواد مخدر شد، اتفاق می افتد. پس از اینکه Chiron، یک شرکت بزرگ، کنترل لهستان را به دست گرفت و جمهوری پنجم لهستان را تجلی داد، یک واحد پلیس موسوم به Observers با مجوز هک ذهن مردم، تحت کنترل ساکنان قرار گرفت. معتادان به مواد مخدر و هولوگرام در کلاس C قرار می گرفتند و برای زندگی در ساختمان های مسکونی اخراج می شدند. Observer یک بازی کامپیوتری ترسناک روانشناختی است که از منظر اول شخص انجام می شود.

دانلود بازی Observer: System Redux برای PC | گیمباتو

بازیکن کنترل دانیل لازارسکی، کارآگاه کراکویایی از واحد پلیس Observers را بر عهده دارد. او می تواند ایمپلنت های مغز افراد را با دستگاهی به نام رویا خوار برای اهداف بازجویی هک کند. او مجهز به دید تقویت شده است که به دید الکترومغناطیسی – که دستگاه‌های الکترونیکی را اسکن می‌کند – و Bio Vision – که شواهد بیولوژیکی را اسکن می‌کند – تقسیم می‌شود – می‌تواند اشیاء خاصی را در محیط خود تجزیه و تحلیل و برجسته کند. با اشیاء مختلف می توان تعامل داشت و آن ها را بررسی کرد، در حالی که از درخت های گفتگو برای صحبت با شخصیت های غیر بازیکن استفاده می شود.

دانلود بازی Observer: System Redux برای کامپیوتر | گیمباتو

Observer (به سبک >observer_) یک بازی ویدئویی ترسناک روانشناختی است که توسط تیم Bloober توسعه یافته و توسط Aspyr منتشر شده است. در آگوست 2017 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از آن نسخه هایی برای لینوکس، macOS و نینتندو سوییچ عرضه شد. نسخه ارتقا یافته و توسعه یافته ای به نام Observer: System Redux در نوامبر 2020 برای ویندوز، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S، برای آمازون لونا در مارس 2021 و برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در جولای 2021 منتشر شد. Observer به داستان دنیل لازارسکی، کارآگاهی که معروف به Observer است و می تواند ذهن افراد را به عنوان روشی برای بازجویی هک کند می پردازد. یک تیم حدودا سی نفری بازی را با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه دادند. نسخه ی ارتقا یافته ی بازی بسیار با کیفیت بوده و از فناوری Tay Tacing پشتیبانی می کند. بهترین کرک موجود از کامل ترین نسخه ی موجود از این بازی هم اینک در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و از طریق لینک های مستقیم درج شده در دسترس و اشتراک با شما کاربران گرامی مشتاق به انجام آن قرار داده شده تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی