logo.gamebato
یک بازی ماجراجویی- تیراندازی اول شخص است. خط داستانی BioShock 2 در ادامه داستان بزرگ و باشکوه BioShock، برای کلان شهر زیر آب ریچر است و در آن  بازیکنان می توانند از سلاح ها، تونیک ها و پلاسمیدهای مختلف برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.
امتیاز:
3.9/5
یک بازی ماجراجویی- تیراندازی اول شخص است. خط داستانی BioShock 2 در ادامه داستان بزرگ و باشکوه BioShock، برای کلان شهر زیر آب ریچر است و در آن  بازیکنان می توانند از سلاح ها، تونیک ها و پلاسمیدهای مختلف برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

دانلود بازی BioShock 2 Remastered

BioShock 2 Remastered یک بازی ماجراجویی کامپیوتری اول شخص و دارای عناصر گیم پلی منحصر به فرد و افکت های بسیار با کیفیتی است که تا به حال در بازی دیگری ندیده ایید. BioShock 2 است که در سال 2007 منتشر شد. این بازی توسط 2K Marin توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است و نسخه Remastered برای ویندوز مایکروسافت، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ارائه شد و در دسترس است و شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره و همچنین چند نفره نیز انجام دهید. در این بازی از گرافیک 3 بعدی استفاده شده و فضای بسیار ترسناک و وحشتناک به همراه صداهای پس زمینه وحشتناک برای این بازی در نظر گرفته شده است. 

BioShock 2 Remastered.banner1

خط داستانی BioShock 2 در ادامه داستان بزرگ و باشکوه BioShock در مورد کلان شهر ریچر که در زیر آب ساخته شده است می باشد. و در آن  بازیکنان می توانند از سلاح ها، تونیک ها و پلاسمیدهای مختلف برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند. تونیک ها به بازیکنان کمک می کنند تا سرعت حرکت بازیکن را بهبود بخشند و پلاسمیدها به بازیکنان کمک می کنند تا آتش را فراخوانی کنند. داستان بازی که در شهر خیالی زیر آب ریچر می گذرد و  این بازی شامل یک حالت چند نفره مبتنی بر داستان است که در طول جنگ داخلی ریچر قبل از رویدادهای بازی اول اتفاق می افتد و در آن بازیکن نقش Big Daddy، Object Delta را بر عهده می گیرد.

BioShock 2 Remastered.banner2

 این بازی تیراندازی در سال 1958 اتفاق می‌افت. در شهری که در زیر دریا ساخته شده ماده ایی بنام ADAM ساخته می شود که می تواند قدرت زیادی به انسان ببخشد و انسان ها در جهات مختلف چه خوب و چه بد می توانند از این قدرت استفاده کنند. گیم پلی بازی بر اساس تیراندازی های پویا و با استفاده از پلاسمیدها  است و قهرمان داستان در راه خود با بسیاری از شخصیت های جدید از جمله بریجت تننبام، آگوست سینکلر، کارلسون فیدل، گریس هالووی  آشنا می شود.

در اعماق دریا صدف هایی وجود خواهند داشت که ADAM تولید می کنند که علاوه بر اینکه باعث تغییر اساسی شخصیت می شوند، بازیکن نسخه جدیدی از دشمن و خواهر بزرگ را خواهد دید. از این به بعد، این یک مینی بازی ساده است که در آن باید فلش های متحرک را ترکیب کنید. BioShock 2 ادامه عالی نسخه قبلی خود است که برخی از رویدادها را از زاویه ای جدید و با چشمانی متفاوت نشان می دهد.

BioShock 2 Remastered.banner3

ویژگی های بازی BioShock 2 Remastered

در زیر ویژگی های اصلی بازی BioShock 2 آورده شده است:

بازی ماجراجویی
-عناصر گیم پلی منحصر به فرد
-بازی تیراندازی اول شخص
-افکت های با کیفیت بالا
-گرافیک 3 بعدی
-جو غم انگیز
– جمع آوری پول، مهمات، بهداشت
-استفاده از سلاح، تونیک و پلاسمید

  در BioShock، بازیکن شهر زیر دریایی ریچر را بررسی می کند و با استفاده از ترکیبی از سلاح، پلاسمیدها و مواد تقویتی، با اسپلایکرها با جمعیت انسانی روان پریشی باقی مانده در شهر زیر دریایی مبارزه می کند. پلاسمیدها و تونیک‌ها مایعات ویژه‌ای هستند که دارای کدگذاری مجدد ژنتیکی هستند که به ترتیب توانایی‌های فعال یا غیرفعال را به کاربر می‌دهند و شامل بسیاری از موارد معرفی شده در BioShock و همچنین موارد جدید می‌شوند. به عنوان مثال، پلاسمیدها می توانند به بازیکن توانایی استفاده از تله کینزی یا فراخوانی آتش را بدهند، در حالی که تونیک ها می توانند سرعت حرکت بازیکن، آسیب حمله یا مقاومت در برابر آسیب را بهبود بخشند.BioShock 2 Remastered.banner4

چندین سلاح در BioShock 2 قبلاً توسط Big Daddies در بازی اول حمل شده بودند، از جمله یک مته قدرتمند و یک تفنگ پرچ. بازیکن می تواند بر خلاف بازی اول از هر سلاح  از فاصله نزدیک استفاده کند و قادر است یک سلاح و یک پلاسمید را به طور همزمان تجهیز کند و  به سرعت از آنها برای نابودی دشمنان استفاده کنند. برای مثال، بازیکن ممکن است دشمن را با استفاده از پلاسمید منجمد کند و سپس با استفاده از تفنگ نیزه‌ای آن را در هم بشکند.

بازی در زمان عرضه نقدهای مثبتی دریافت کرد ولی به دلیل اینکه به کندی پیش می رفت و بیش از حد شبیه به نسخه قبلی خود بود، مورد انتقاد قرار گرفت. اگر قصد دانلود بازی برای کامپیوتر را دارید همین حالا با مراجعه به سایت گیمباتو می توانید بازی مورد نظر خود را خیلی راحت و به صورت رایگان دانلود  کنید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 2 جایزه بفتا
3 برنده و 20 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3GHz Quad-Core Intel E6750 Core 2 Duo 2.66 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ CPU
2GB ATI Radeon HD 7970, 2GB NVIDIA GeForce GTX 770 or better 2GB AMD Radeon HD 7770 / 2GB NVIDIA GeForce GTX 670 VGA
8GB RAM 4GB RAM RAM
25GB 25GB HHD
Windows 7 Service Pack 1 64-bit. Platform Update for Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1 Windows 7 Service Pack 1 64-bit. Platform Update for Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی