logo.gamebato
دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای کامپیوتر – یک بازی اکشن و نقش آفرینی از سری بازی های The Elder Scrolls است که
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای کامپیوتر – یک بازی اکشن و نقش آفرینی از سری بازی های The Elder Scrolls است که توسط استودیو Bethesda توسعه یافته

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای کامپیوتر

اسکایریم یک بازی ویدئویی اکشن به سبک نقش آفرینی است که توسط استودیوی بازیسازی Bethesda توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این پنجمین قسمت اصلی از سری Elder Scrolls، پس از The Elder Scrolls IV: Oblivion در سال 2006 است و در 11 نوامبر 2011 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در سراسر جهان منتشر شد. اگر تا امروز علاقه زیادی به موندن پشت سیستم نداشتید، با اسکایریم ساعت ها سرگرم آن می شوید و لحظه های بسیار خوبی را از این بازی نقش آفرینی تجربه می کنید. حتی اگر حوصله مبارزه را نداشته باشید، قدم زدن در محیط بازی یک احساس بی نظیر در شما ایجاد می کند. گرافیک بازی یکی از جنبه های خوب این بازی نقش آفرینی کامپیوتر به حساب می آید که در اولین نگاه گیمر را درگیر خود می کند. مناطق بیابانی، جنگل های انبوه، مزارع کشاورزی و … محیط بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را تشکیل می دهند.

The Elder Scrolls V Skyrim6.banner2

200 سال از وقایع Oblivion می‌گذرد و در Skyrim، شمالی‌ترین استان Tamriel قرار است که کاوش کنید. داستان اصلی آن بر شخصیت بازیکن یعنی دواکین تمرکز دارد که باید برای شکست دادن Alduin مبارزه کند. آلدین اژدهایی است که پیشگویی شده است جهان را نابود می کند. در طول بازی، بازیکن ماموریت‌ها را کامل می‌کند و با بهبود مهارت‌ها، شخصیت را توسعه می‌دهد. این بازی همچنان به سنت دنیای گذشتگان خود ادامه می‌دهد و به بازیکن اجازه می‌دهد در هر زمان به هر نقطه از دنیای بازی سفر کند.

The Elder Scrolls V Skyrim6.banner1

The Elder Scrolls V: Skyrim یک بازی اکشن نقش آفرینی است که از منظر اول یا سوم شخص قابل بازی است. بازیکن می‌تواند آزادانه در سرزمین Skyrim پرسه بزند، یک دنیای باز متشکل از فضاهای بیابانی، سیاه چال‌ها، غارها، شهرها، شهرک‌ها، قلعه‌ها و دهکده‌ها. هر شهر و شهرک در دنیای بازی دارای مشاغلی مانند کشاورزی است که بازیکن باید در آن مشغول شود. بازیکنان ممکن است با اسب سواری و پرداخت هزینه سواری از اصطبل یک شهر، یا استفاده از یک سیستم کاملا سریع که به آنها اجازه می دهد داوکین را فوراً به مکانی که قبلاً کشف شده است منتقل کنند، و سریعتر در دنیای بازی حرکت کنند.

اسکایریم از جمله بازی های کامپیوتری است که بازیکن قبل از شروع بازی می تواند جنسیت و نژاد بازیکن را تعین کند. نژادهای زیادی نظیر breton، dummer و altmer وجود دارد که هر کدام تونایی های منحصر به فرد خود را دارند. سپس بازیکن ظاهر شخصیت را انتخاب می کند. تنظیمات درون بازی اجازه می دهد تا بعداً ظاهر را تغییر دهید. هر مهارتی نوار تجربه مخصوص به خود را دارد که وقتی بازیکن کاری انجام دهد تجربه او افزایش می‌یابد. برای مثال ساختن خنجر مهارت اسمیتینگ را افزایش می دهد و ضربه زدن با کمان مهارت تیراندازی با کمان را افزایش می دهد. بازیکن ممکن است همزمان از دو سلاح و جادو استفاده کند تا در برابر دشمنان موثرتر عمل کند. جهانی که در آن بازی می کنید، پر از شخصیت های غیر بازیکن است که بازیکن می تواند آنها را وادار به مسابقه کند یا حتی با آنها ازدواج کند. برخی از این شخصیت های غیر بازیکن به دلیل اهمیتی که برای روایت بازی دارند نمی توانند کشته شوند. یکی از عناصر بسیار مهمی که در این بازی هم به خوبی کار شده آهنگ بازی است که در بازیکن حماسه ای دیگر ایجاد می کند. 

The Elder Scrolls V Skyrim6.banner3

بازیکن می تواند میزان اثر بخشی بر بازی را از طریق سلاح ها، زره ها و طلسم های جادویی که ممکن است خرید کرده یا حتی آنها را دزدیده باشد افزایش می یابد. هنگام کاوش در محیط بازی، بازیکن ممکن است با حیات وحش روبرو شود. بسیاری از موجودات در بیابان بلافاصله نسبت به بازیکن دشمنی می کنند، برخی هم به سادگی فرار می کنند. Skyrim اولین نسخه از بازی های The Elder Scrolls است که اژدهایان بیابانی را در بازی گنجانده است.

اگر بخواهیم این بازی را به طور کامل برای شما بررسی کنیم، شاید نیاز باشد شبانه روزی را مشغول خواندن باشید. علاقمندان به دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim می توانند هم اکنون این بازی نقش آفرینی و اکشن را به صورت مستقیم از همین جا دانلود کنند. گیمباتو یک نرم افزار است که به صورت خودکار بازی ها را برای شما کرک و فعال سازی می کند.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی