logo.gamebato
بازی Everybody’s Gone to the Rapture در ژانر ماجرایی و مبتنی بر داستانی است که در یک دهکده کوچک انگلیسی اتفاق می افتد که ساکنان آن به طور مرموزی ناپدید شده اند. هدف بازیکن کاوش و تلاش برای کشف این است که چگونه و چرا همه در دهکده ناپدید شده اند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Everybody’s Gone to the Rapture در ژانر ماجرایی و مبتنی بر داستانی است که در یک دهکده کوچک انگلیسی اتفاق می افتد که ساکنان آن به طور مرموزی ناپدید شده اند. هدف بازیکن کاوش و تلاش برای کشف این است که چگونه و چرا همه در دهکده ناپدید شده اند.

دانلود بازی Everybody’s Gone to the Rapture برای کامپیوتر به صورت رایگان

Everybody’s Gone to the Rapture یک بازی ویدئویی در ژانر ماجراجویی است که توسط The Chinese Room توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. این یک بازی مبتنی بر داستان است که در یک دهکده کوچک انگلیسی اتفاق می افتد که ساکنان آن به طور مرموزی ناپدید شده اند. این بازی در 11 آگوست 2015 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در 14 آوریل 2016 برای پلتفرم ویندوز منتشر شد.

دانلود بازی Everybodys Gone to the Rapture برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی ماجراجویی کامپیوتر Everybody’s Gone to the Rapture، بازیکن یک دهکده کوچک انگلیسی را بررسی می کند که ساکنان آن به طور مرموزی ناپدید شده اند. بازیکن می تواند با چراغ های روشن در سراسر جهان بازی تعامل داشته باشد، که بیشتر آنها می توانند بخش هایی از داستان را نشان دهند. پخش کننده نور می تواند با اشیایی مانند درها، رادیوها، تلفن ها، نرده ها و کلیدهای برق ارتباط برقرار کند.

داستان بازی در سال 1984 در یک روستای خیالی Shropshire به نام Yaughton اتفاق می افتد. هدف بازیکن کاوش و تلاش برای کشف این است که چگونه و چرا همه در دهکده ناپدید شده اند. گوی های معلق اسرارآمیز از نور در اطراف هوا جریان دارند و بازیکن را به صحنه هایی هدایت می کنند که از نورهای شکل دیگری تشکیل شده است، و رویدادهای مختلفی را که قبلاً رخ داده است، دوباره به نمایش می گذارد.

دانلود بازی Everybodys Gone to the Rapture برای کامپیوتر | گیمباتو

پنج منطقه در این بازی وجود دارد که هر کدام حول محور شخصیتی متفاوت می چرخند و قهرمانان اصلی آن دکتر کاترین “کیت” کالینز و همسرش استیون اپلتون هستند که هر دو دانشمندانی هستند که در رصدخانه کار می کنند. کیت و استفن در طول کار خود با الگوی عجیبی از نورها در آسمان شب روبرو می شوند که معتقدند شکل ناشناخته ای از زندگی است. آن‌ ها مشاهده می‌ کنند که این الگو قبل از انتشار به انسان، سایر اشکال حیات مانند پرندگان و گاوها را آلوده کرده و گاهی آنها را می‌کشد. کیت نتیجه می‌ گیرد که این الگو تلاش می‌ کند با انسان‌ ها ارتباط برقرار کند، بی‌  توجه به آسیب‌هایی که به آن‌ ها وارد می‌ کند. او خود را در رصدخانه حبس می کند و اکثریت قریب به اتفاق داستان را صرف تلاش برای برقراری ارتباط با آن می کند. در طول این مدت، استفن متقاعد می شود که این الگو یک تهدید مرگبار است که می تواند نسل بشر را نابود کند.

دانلود بازی Everybodys Gone to the Rapture برای کامپیوتر | گیمباتو

در بخش پایانی بازی، بازیکن به داخل دروازه ورودی قفل شده رصدخانه منتقل می شود. بازیکن راه خود را از تپه به سمت بالاترین رصدخانه طی می کند و پس از ورود، شکل نور انسانی کیت را در داخل تاریکی می بیند و آخرین صدای ضبط شده را می شنود. او می گوید که او آخرین نفر باقی مانده است، و مشخص می شود که او با آن ارتباط برقرار کرده است. کیت توضیح می‌ دهد که وقتی به این الگو گفت که کاری که با همه ساکنان دره – مردم، پرندگان، حشرات، گاوها – کرد، اشتباه بود. پاسخ داد که اشتباه نیست، زیرا حالا همه کسانی که می خواهند با هم باشند با هم هستند و همه همتای خود را پیدا کرده اند و دیگر تنها نیستند. کیت توضیح می‌ دهد که بالاخره چگونه می‌ فهمد و می‌ گوید که سرنوشت خود را پذیرفته است، و او و الگوی نور به زودی به دیگران خواهند پیوست. او بیان می‌ کند که بشریت در نهایت می‌ تواند بدون ترس از بین برود. کیت بر می‌ گردد و به نظر می‌ رسد که به سمت الگوی که از بالا پایین می‌ آید تا با او ملاقات کند، آخرین حرف او این بود که اعتقاد داشت این الگو همتای خودش است. هم اینک می توانید این بازی را از وب سایت گیمباتو دریافت نمایید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 232MB Download
نسخه FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای سنین زیر 16 سال مناسب نمی باشد

دارای میانگین نمرات 76 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-4770S 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz Intel Core i5-4570T 2.9 GHz / AMD FX-6100 3.3Ghz CPU
NVIDIA GeForce GTX 770 / AMD Radeon HD 7970 NVIDIA GeForce GTX 560 Ti / AMD Radeon HD 6850 VGA
8GB 4GB RAM
8GB 8GB HDD
Windows 10 (64bit) 64Bit Windows 7 OS
DirectX 11 DirectX 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی