در بازی Knight Squad 2 شما در نقش یک شوالیه وارد بازی خواهید شد و باید با استفاده از انواع سلاح های جنگی که در
در بازی Knight Squad 2 شما در نقش یک شوالیه وارد بازی خواهید شد و باید با استفاده از انواع سلاح های جنگی که در اختیار دارید به نبرد با

Knight.Squad .banner1

در بازی Knight Squad شما در اول یک شوالیه با توانایی های بسیار کم هستید اما هرچه جلوتر می روید و با موفقیت مرحله ها را پشت سر می گذارید بازی این قابلیت را به شما می دهد تا توانایی و مهارت های خود را قوی تر کنید و ارتقا دهید و به سلاح های مرگبار بسیاری مجهز شوید.

Knight.Squad .banner2

بازی Knight Squad که یک بازی مسابقه ای برای کامپیوتر می باشد , یک رقابت سنگین دوستانه در عرصه هرج و مرج دیوانه وار که 1 تا 8 بازیکن می توانند در آن شرکت کنند. در هر یک از حالت های بازی فوق العاده سرگرم کننده، از Last Man Standing گرفته تا فوتبال قرون وسطی، با دوستان فعلی و دشمنان آینده روبرو شوید. انواع سلاح گرم از جمله تفنگ های لیزری , مینی تفنگ ها و سلاح های زمان قنون وسطی را در اختیار خواهید داشت.

دانلود بازی Knight Squad برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Knight Squad در سال 2015 منتشر شد این بازی را شرکت Chainsawesome Games ساخته و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرد.ژانرهای این بازی مسابقه ای , آرکید , اکشن می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و دوستان خود را در مراحل مختلف شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی