logo.gamebato
Ancestors Legacy یک بازی استراتژیک بلادرنگ با الهام از تاریخ است که تحت تأثیر رویدادهای تاریخی در قرون وسطی قرار گرفته است. فرماندهی ارتش خود
امتیاز:
3.9/5
Ancestors Legacy یک بازی استراتژیک بلادرنگ با الهام از تاریخ است که تحت تأثیر رویدادهای تاریخی در قرون وسطی قرار گرفته است. فرماندهی ارتش خود را بر عهده بگیرید و

دانلود بازی Ancestors Legacy برای پی سی | گیمباتو

Ancestors Legacy دو حالت بازی را ارائه می دهد: یک سناریوی کمپین تک نفره یا یک بازی چند نفره، که در آن بازیکن می تواند یکی از چهار تمدن را انتخاب کند: وایکینگ ها، آنگلوساکسون ها، توتون ها یا اسلاوها. (محتوای دانلود کردنی Saladin’s Conquest تمدن پنجمی به نام ساراسین ها را به این بازی اضافه می کند). این بازی دارای یک چرخه روز/شب است که نحوه بازی گروه ها را تغییر می دهد. جنبه چند نفره بازی حالت های Domination و Annihilation را ارائه می دهد که در طی آن یک بازیکن می تواند تا 10 تیم داشته باشد. نبردهای چند نفره می توانند روی هر یک از 15 نقشه که برای 2، 4 یا 6 بازیکن (1v1، 2v2 یا 3v3) آماده شده است، انجام شود.

دانلود بازی Ancestors Legacy برای PC | گیمباتو

بازی دارای یک یا دو سناریو کمپین در حالت تک نفره برای هر تمدن است. در کمپین آنگلوساکسون افرادی مانند ادوارد معترف، ویلیام فاتح و ارل هانتینگدون حضور دارند. برای کمپین وایکینگ ها، بازی در سال 793 روایت می شود و به دو بخش تقسیم می شود. قسمت اول در جریان یورش به صومعه لیندیسفارن است، رویدادی که گاهی اوقات آغاز عصر وایکینگ ها در نظر گرفته می شود و به عنوان یک آموزش عمل می کند. پس از تکمیل آموزش، کمپین های دیگر در دسترس قرار می گیرند. قسمت دوم در سال 892 اتفاق می‌افتد و به روریک، رئیس وارانگی‌ها (Varangian) در طول مبارزات لادوگا اختصاص دارد.

دانلود بازی Ancestors Legacy برای کامپیوتر | گیمباتو

اسلاوها و توتون ها هر کدام یک کمپین دارند. در طول کمپین ها، هوش مصنوعی بازیکن بهتری است زیرا می تواند شکست ها را جایگزین کند و ارتش های بزرگی را به پایگاه شما بفرستد. Ancestors Legacy یک بازی کامپیوتری استراتژیک بلادرنگ است که توسط استودیوی لهستانی Destructive Creations توسعه یافته و توسط شرکت 1C منتشر شده است. در تاریخ 22 می 2018 بر روی مایکروسافت ویندوز، 13 آگوست 2019 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در 11 ژوئن 2020 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد. آخرین به روز رسانی نسخه ی ویرایش کامل Complete Edition که توسط وبسایت GOG انتشار یافته را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرف شده ی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و بعد از نصب آن را اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی