logo.gamebato
Ancestors Legacy یک بازی استراتژیک بلادرنگ با الهام از تاریخ است که تحت تأثیر رویدادهای تاریخی در قرون وسطی قرار گرفته است. فرماندهی ارتش خود را بر عهده بگیرید و یکی از چهار کشور موجود وایکینگ، آنگلوساکسون، آلمانی و اسلاو را انتخاب کنید.
امتیاز:
3.9/5
Ancestors Legacy یک بازی استراتژیک بلادرنگ با الهام از تاریخ است که تحت تأثیر رویدادهای تاریخی در قرون وسطی قرار گرفته است. فرماندهی ارتش خود را بر عهده بگیرید و یکی از چهار کشور موجود وایکینگ، آنگلوساکسون، آلمانی و اسلاو را انتخاب کنید.

دانلود بازی Ancestors Legacy برای پی سی | گیمباتو

Ancestors Legacy دو حالت بازی را ارائه می دهد: یک سناریوی کمپین تک نفره یا یک بازی چند نفره، که در آن بازیکن می تواند یکی از چهار تمدن را انتخاب کند: وایکینگ ها، آنگلوساکسون ها، توتون ها یا اسلاوها. (محتوای دانلود کردنی Saladin’s Conquest تمدن پنجمی به نام ساراسین ها را به این بازی اضافه می کند). این بازی دارای یک چرخه روز/شب است که نحوه بازی گروه ها را تغییر می دهد. جنبه چند نفره بازی حالت های Domination و Annihilation را ارائه می دهد که در طی آن یک بازیکن می تواند تا 10 تیم داشته باشد. نبردهای چند نفره می توانند روی هر یک از 15 نقشه که برای 2، 4 یا 6 بازیکن (1v1، 2v2 یا 3v3) آماده شده است، انجام شود.

دانلود بازی Ancestors Legacy برای PC | گیمباتو

بازی دارای یک یا دو سناریو کمپین در حالت تک نفره برای هر تمدن است. در کمپین آنگلوساکسون افرادی مانند ادوارد معترف، ویلیام فاتح و ارل هانتینگدون حضور دارند. برای کمپین وایکینگ ها، بازی در سال 793 روایت می شود و به دو بخش تقسیم می شود. قسمت اول در جریان یورش به صومعه لیندیسفارن است، رویدادی که گاهی اوقات آغاز عصر وایکینگ ها در نظر گرفته می شود و به عنوان یک آموزش عمل می کند. پس از تکمیل آموزش، کمپین های دیگر در دسترس قرار می گیرند. قسمت دوم در سال 892 اتفاق می‌افتد و به روریک، رئیس وارانگی‌ها (Varangian) در طول مبارزات لادوگا اختصاص دارد.

دانلود بازی Ancestors Legacy برای کامپیوتر | گیمباتو

اسلاوها و توتون ها هر کدام یک کمپین دارند. در طول کمپین ها، هوش مصنوعی بازیکن بهتری است زیرا می تواند شکست ها را جایگزین کند و ارتش های بزرگی را به پایگاه شما بفرستد. Ancestors Legacy یک بازی کامپیوتری استراتژیک بلادرنگ است که توسط استودیوی لهستانی Destructive Creations توسعه یافته و توسط شرکت 1C منتشر شده است. در تاریخ 22 می 2018 بر روی مایکروسافت ویندوز، 13 آگوست 2019 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در 11 ژوئن 2020 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد. آخرین به روز رسانی نسخه ی ویرایش کامل Complete Edition که توسط وبسایت GOG انتشار یافته را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرف شده ی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و بعد از نصب آن را اجرا نمائید.

نسخه Complete Edition – v64724 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 1.46GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده فقط به افراد بالاتر از 18 سال.

دارای میانگین نمرات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Octa-Core / Intel Quad-Core processor running at 3.4 GHz (AMD FX X8 8350 or Intel Core i5 3570 or newer architectures are recommended) 2.6GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955 CPU
AMD/NVIDIA dedicated with at least 2048MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support. AMD Radeon R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 670 and above are recommended graphic cards. NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM) VGA
8GB 4GB RAM
24GB 24GB HDD
Windows® 7 (Service Pack 1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / Windows® 10 / (64-bit only) Windows® 7 (Service Pack 1) , Windows 8.1 and Windows 10 – (64-bit only) OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی