logo.gamebato
EXO ONE یک بازی اکتشافی فراواقعی و فراسیاره ای است. با استفاده از یک سیستم حرکتی مبتنی بر گرانش، در مناظر مرموز بیگانه حرکت کنید.
امتیاز:
3.9/5
EXO ONE یک بازی اکتشافی فراواقعی و فراسیاره ای است. با استفاده از یک سیستم حرکتی مبتنی بر گرانش، در مناظر مرموز بیگانه حرکت کنید. تصاویری پراکنده و جوی با

دانلود بازی Exo One برای پی سی | گیمباتو

در Exo One ، با فرض اولین ماموریت بشریت در خارج از منظومه شمسی، بازیکنان کنترل یک فضاپیمای بیگانه را به دست می گیرند و در سطح جهان های سورئال سفر می کنند. این کاردستی از سه حالت حرکت استفاده می کند. غلت زدن، سر خوردن و پرواز؛ برای جمع آوری شتاب و حرکت به جلو، بازیکنان را قادر می سازد تا آسمان ها را کشف کنند یا در اقیانوس های یک سیاره خاص شیرجه بزنند.

دانلود بازی Exo One برای PC | گیمباتو

اکتشاف با موسیقی متن گیتار الکتریک و همچنین روایت آوازی که در داستان بازی بررسی می شود برجسته می شود. جی وستون، توسعه‌دهنده اصلی، تحت تأثیر عناوین مبتنی بر سرعت حرکت مانند بازی موبایلی iOS، و همچنین سفر ماجراجویی مستقل جوی، کار تمام وقت خود را در Exo One در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ یک کمپین موفق Kickstarter برای این پروژه راه‌اندازی کرد.

دانلود بازی Exo One برای کامپیوتر | گیمباتو

Exo One یک بازی ماجراجویی کامپیوتری علمی تخیلی است که توسط توسعه دهنده استرالیایی Exbleative توسعه یافته و توسط Future Friends Games برای Xbox One، Xbox Series X/S و Microsoft Windows از طریق Steam، Epic Games Store و Microsoft Store منتشر شده است. این بازی در تاریخ 18 نوامبر 2021 عرضه شد. نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی به همراه به روزرسانی مرتبط با آن از هم اینک از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر در اختیار شما کاربران وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا بتوانید در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی به نصب ، به روزرسانی و اجراء آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی