logo.gamebato
FPS بقای زامبی مبتنی بر گرد شدید، انفرادی یا تعاونی بازی کنید. با اهدافی با اکتان بالا، ارتقاء سلاح‌های استیمپانک، جمع‌آوری قدرت‌های خدای سلتیک، و
امتیاز:
3.9/5
FPS بقای زامبی مبتنی بر گرد شدید، انفرادی یا تعاونی بازی کنید. با اهدافی با اکتان بالا، ارتقاء سلاح‌های استیمپانک، جمع‌آوری قدرت‌های خدای سلتیک، و زنده ماندن از هجوم ساکت‌ها،

دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر | گیمباتو

در شروع بازی Sker Ritual شما در داخل یک کپسول به هوش می آیید ,  بعدش دوباره از حال می روید زمانی که بیدار می شوید خود را بسته به یک صندلی پیدا می کنید یک زن به شما یک جمله را هی تکرار می کند خودتان در بازی متوجه می شوید و به شما سلاح های برای نابود کردن موجودات ترسناک می دهد. ودر طول بازی شما با انواع موجودات ترسناک و توهم‌آور روبرو می‌شوید که شما را به چالش کشانده و از حواشی فراری می‌شوند. باید با معماهای گیج‌کننده و حل کردن پازل‌های پیچیده به پایان داستان برسید.

دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Sker Ritual این بازی شامل مواردی از جمله ترس، پنهان کاری و حل کردن پازلهای جذاب است. برای پیشروی در این بازی باید از هر نکته ترسناک که از شخصیت Sker Ritual برمی آید، فرار کنید و قبل از اینکه در دستگاه شخصیت دستگیر شوید باید به دنبال راه حل ها و راه های فرار باشید. همچنین باید در طول بازی به دنبال معمایی که مربوط به داستان Sker Ritual است، بگردید و آن را حل کنید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید. در بازی Sker Ritual که یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد ، برای پیشروی در Sker Ritual باید هوشمندانه عمل کنید، تصمیم های صحیح بگیرید و از تمامی استراتژی ها و ترفندهای ممکن برای فرار استفاده کنید.

دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Sker Ritual توسط کمپانی بازی سازی Wales Interactive ساخته شده و توسعه یافته است , خود این کمپانی بازی سازی خودش این بازی را در تاریخ 18 آپریل سال 2024 به بازار عرضه کرده است. تیراندازی , اکشن , هیجان انگیز , ماجراجویی , ترسناک , اول شخص می باشد. اما ژانر غالب این بازی تیر اندازی می باشد. از کاربران استیم نمرات و نظرات خوبی را گرفته است اما نمره متاکرتیک این بازی پایین می باشد و بر خلاف کاربران استیم , منتقدان از این بازی استقبال نکرده اند. شما همراهان عزیز سایت گیمباتو می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیت خودش را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و هیولاهای شیطانی را از بین ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی