DiRT 3 یک بازی ویدیویی مسابقه ای سیمکد است که توسط Codemasters برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ساخته و منتشر
DiRT 3 یک بازی ویدیویی مسابقه ای سیمکد است که توسط Codemasters برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ساخته و منتشر شده است. این اولین بازی

DiRT 3 یک بازی ویدیویی مسابقه ای Simcade (شبیه ساز مسابقه) است که توسط Codemasters برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ساخته و منتشر شده است. این اولین بازی از این سری بدون نام کالین مکری بود. دنباله آن، DiRT 4، در ژوئن 2017 منتشر شد. این بازی دارای انواع رویدادهای خارج از جاده است که در مکان‌های مختلف در سراسر جهان مانند آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی واقع شده‌اند، که همگی مجموعه‌ای از محیط‌های چالش برانگیز دنیای واقعی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورند.

دانلود بازی DiRT 3 Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی شامل حضور و صدا پیشگی بسیاری از رانندگان مشهور رالی مانند Ken Block، Tanner Foust، Liam Doran، Kris Meeke، Sebastian Ogier، Sebastian Loeb، Mohammed Ben Sulayem و بسیاری دیگر است. حالت اصلی بازی، DiRT Tour یا «تور خاک»، بازیکنان را به رویدادهای مختلفی می برد که در آن امتیازِ شهرت کسب می‌کنند تا علاقه اسپانسرهایی را که وسایل نقلیه جدید در اختیارشان قرار می‌دهند، جلب کنند. فلاش‌بک‌ها از Colin McRae: Dirt 2 بازمی‌گردند، که می‌توان تا پنج بار در هر مشکلی از آن استفاده کرد، اما استفاده از آن هزینه‌ای دارد. 

دانلود بازی DiRT 3 Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه کامل این بازی توسط Codemasters در سال 2012 منتشر شد. نسخه کامل شامل بازی پایه و DLC های مربوط به آن است که با هم بسته بندی و فشرده سازی شده اند، و در کل چندین آهنگ و وسیله نقلیه تازه به بازی پایه اضافه می کند. نسخه کامل در اوایل سال 2017 احتمالاً به دلیل منقضی شدن مجوزهای این خودروها از بازار استیم حذف شد. اما شما می توانید با استفاده از لینک های موجود بر روی همین صفحه این شبیه ساز رالی کلاسیک رو از وبسایت گیمباتو به صورت رایگان دانلود و نصب نمائید.

دانلود بازی DiRT 3 Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی