در این بازی ماجراجویی الهام گرفته از بازی های سبک Retro شما باید از سوی دیگر کهکشان به خانه برگردید. در سفر خود دوستان جدیدی
در این بازی ماجراجویی الهام گرفته از بازی های سبک Retro شما باید از سوی دیگر کهکشان به خانه برگردید. در سفر خود دوستان جدیدی جمع آوری کنید. دشمنان جدیدی

دانلود بازی The Captain برای پی سی | گیمباتو

در The Captain ، شما کاپیتان توماس ولمو، افسر علمی ناوگان فضایی هستید که در آن سوی کهکشان گم شده است. نیروهای تاریک در مسیر زمین هستند تا سیاره ما را نابود کنند – و تنها شما چیزی را حمل می کنید که می تواند آنها را متوقف کند. از سوی دیگر کهکشان تا خانه تان مسابقه دهید. در سفر خود دوستان جدیدی جمع آوری کنید. دشمنان جدیدی بسازید. شما کاپیتان هستید!

دانلود بازی The Captain برای PC | گیمباتو

زمان در حال گذر است. آیا برای استفاده از یک فناوری جدید آزمایشی با کرم چاله کوتاه‌ترین مسیر خانه را ترسیم می‌کنید یا مسیری انحرافی در پیش خواهید گرفت؟ آیا یک سیگنال خطر از راه دور ارزش بررسی دارد یا باید از زمان خود برای جمع آوری سرمایه برای ارتقاء موتور خود استفاده کنید؟ همه چیز به شما بستگی دارد، کاپیتان. آیا در تمدن پیش از فضا دخالت خواهید کرد؟ آیا راز وحشتناک را در یک پایگاه نظامی مخفی کشف خواهید کرد؟

دانلود بازی The Captain برای کامپیوتر | گیمباتو

کاپیتان یک بازی ماجراجویی کامپیوتری می باشد که توسط Sysiac Games توسعه یافته و توسط Tomorrow Corporation و Flyhigh Works منتشر شده است. در تاریخ 21 اکتبر 2021 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به یاد داشته باشید کهکشان مکان خطرناکی است… به روز ترین نسخه ی فشرده سازی شده ی منتشر شده از این بازی را می توانید با کلیک کردن بر روی لینک مستقیم دانلود مرتبط با آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به سهولت نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی