logo.gamebato
بازی Order of Battle Pacific در ژانر استراتژیک و تیراندازی و از منظر اول شخص جریان دارد. نبرد برای اقیانوس آرام به بازیکنان اجازه می دهد تا در نبردهایی در عملیات های اقیانوس آرام در جریان جنگ جهانی دوم مانند نبرد ایوو جیما و نبرد کورگیدور شرکت کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Order of Battle Pacific در ژانر استراتژیک و تیراندازی و از منظر اول شخص جریان دارد. نبرد برای اقیانوس آرام به بازیکنان اجازه می دهد تا در نبردهایی در عملیات های اقیانوس آرام در جریان جنگ جهانی دوم مانند نبرد ایوو جیما و نبرد کورگیدور شرکت کنند.

دانلود بازی Order of Battle Pacific برای کامپیوتر

بازی Order of Battle Pacific در ژانر استراتژیک, تیراندازی و از منظر اول شخص است که در سال 2015 توسط استدیو The Artistocrats برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 2، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده است. نبرد برای اقیانوس آرام به بازیکنان اجازه می دهد تا در نبردهایی در عملیات های اقیانوس آرام در جریان جنگ جهانی دوم مانند نبرد ایوو جیما و نبرد کورگیدور شرکت کنند.

Battle for the Pacific دارای یک کمپین تک نفره و حالت چند نفره با سلاح های مختلف برای انتخاب است، از مسلسل آمریکایی و تفنگ M1 Garand گرفته تا مسلسل ژاپنی Type 100 و کارابین Type 38.

دانلود بازی Order of Battle Pacific برای کامپیوتر | گیمباتو

حالت تک نفره

این بازی استراتژیک کامپیوتر شامل جنگ در برخی از تاریخی ترین نبردها در کمپین اقیانوس آرام است، از نبرد Corregidor و Guadalcanal تا روزهای پایانی Iwo Jima. در حالی که نسخه‌ های پلی‌ استیشن 2، شبیه به بازی‌ های اولیه مدال افتخار، بازیکن را تنها می‌ گذارند، نسخه ایکس‌ باکس 360، پلی‌ استیشن 3 و کامپیوتر دارای ماموریت‌ های گروهی بیشتری هستند و اکثر ماموریت‌ ها دارای دو سرباز و یک افسر در کنار شما، با سربازان دیگر نیز کمک می کنند. به نظر می رسد بازی دارای محیط های بزرگ و سرسبز است، از سواحل گرفته تا جنگل، اما یکی از جنبه های قابل توجه در نسخه های PS3، Xbox 360 و PC این است که بازیکن نمی تواند خیلی دور از سرباز فرمانده پرسه بزند, در غیر این صورت ماموریت اگر ماموریت را انجام دهد, فسخ خواهد شد. این رومینگ رایگان را محدود می‌ کند و تجربه تک‌ نفره خطی‌ تری ایجاد می‌ کند.

دانلود بازی Order of Battle Pacific برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی در سال 1942 شروع می شود و شخصیت اصلی می گوید که پاداش او برای شرکت در عملیات نیروهای ویژه در لوکزامبورگ، خدمت در جنگ اقیانوس آرام است. او بخشی از یک گروه نیروهای ویژه است و یک ارتشی تک نفره است. ابتدا به او دستور داده می شود که تلگرافی را به ژنرال داگلاس مک آرتور برساند و در جنگل های کورگیدور بجنگد تا به قایق PT برسد که او را به مک آرتور می آورد. پس از آن، او در Guadalcanal خدمت می کند، جایی که او در نبرد Tulagi و Gavutu-Tanambogo شرکت می کند، جایی که او پایگاه هواپیماهای دریایی ژاپنی را منفجر می کند، و بعداً در تخریب هندرسون فیلد شرکت می کند و در حملات هوایی به ساختمان های کلیدی دعوت می کند. به عنوان پاداشی برای خدماتش، او برای تحقیق و تحقیق به استرالیا فرستاده شد، اما قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، در نبرد خلیج میلن گرفتار شد، جایی که پس از منفجر کردن ژاپنی Zeroes با اسلحه AA با اسناد مهمی از گینه نو فرار کرد.

دانلود بازی Order of Battle Pacific برای کامپیوتر | گیمباتو

در ادامه روند بازی او به استرالیا می رود و زمانی که به بونا گونا فرستاده می شود تا کدهای ارتباطی خانه های ساحلی را بدزدد، به وظیفه خود برمی گردد. او یک افسر ژاپنی مرده را پیدا می کند و خودکشی افسر شخصیت اصلی او را از نظر ذهنی دچار مشکل می کند، زیرا او در این مورد گیج شده است. پس از این ماموریت، او برای جستجوی کدهای ارتباطی به تروک فرستاده می شود. ماموریت های بعدی شامل رفتن او به گوام برای نجات اسرا از یک اردوگاه و رفتن به Tinian برای حمله هوایی به انبارهای کلیدی است که بمباران نیروی دریایی از دست داده است. در نهایت او به ایوو جیما فرستاده می شود تا توپخانه های عظیمی را در کوه سوریباچی منفجر کند و داستان در آنجا به پایان می رسد. اگر علاقمند به این سبک از بازی های کامپیوتری می باشید پیشنهاد می کنیم این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

Order of Battle Pacific.banner4

نسخه Reloaded
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 860MB Download
Update v1.6.7 Reloaded
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 125MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد

کسب میانگین امتیاز 81 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Pentium 4 or equivalent CPU
512 Mb DirectX 11 video card with shader model 2.0 VGA
2GB RAM
1GB HHD
8 یا 10 OS
DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی