زمانی که Blasphemous 2 بار دیگر در مبارزه ای بی پایان علیه The Miracle به او می پیوندد، The Penitent One بیدار می شود. در
زمانی که Blasphemous 2 بار دیگر در مبارزه ای بی پایان علیه The Miracle به او می پیوندد، The Penitent One بیدار می شود. در یک دنیای جدید خطرناک پر

دانلود بازی Blasphemous 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Blasphemous 2 شما نقش پنیتنت وان رو دارید شما وارد سرزمینی جدید و عجیب شده و قرار است که بعد از استراحتی طولانی مدت، به چرخه بی پایان زندگی، پایان دهد. او چاره‌ای جز کاوش در این دنیای جدید و خطرناک نداشته و باید آیتم‌های جدید آن را کشف کنید. او تنها نیست و انبوهی از دشمنان عجیب و غریب را می‌بینیم که جلوی راه شما قرار می‌گیرند. آن‌ها منتظر شمشیر وحشیانه پنیتنت وان هستند.

دانلود بازی Blasphemous 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Blasphemous 2 که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , جهان تاریک بازی، باس‌هایی وجود دارند که منتظر فرصتی برای بازگرداندن شما به قبر هستند. از بین بردن آن‌ها آسان نیست و برای موفقیت باید از تمام فرصت‌هایی که دارید برای سفارشی سازی و بهبود سلاح‌ها استفاده کنید. شما دارای مهارت‌های متعددی هستید که به تدریج افزایش می‌یابند. همچنین سلاح‌های منحصر به فردی در اختیار دارید که به شما امکان مبارزه با دشمنان را می‌دهند.

دانلود بازی Blasphemous 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Blasphemous 2 توسط The Game Kitchen توسعه یافته و ساخته شده است و در ماه آگوست سال 2023 شرکت بازی سازی Team17 سری دوم از مجموعه بازی زیبا را به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پلتفرمر , ترسناک , اکشن و سولز لایک می باشد. شما دوستان عزیز مشتاق به بازی های زیبای پلتفرمری می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به این چرخه تکراری پایان دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی