logo.gamebato
Blasphemous در سرزمین وحشی Cvstodia می گذرد، مکانی که مذهب در آن از نظر مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، خرافات در میان مردم جاری است و تعداد کلیساها دو به یک از مردم بیشتر است. پس از عصر فساد، خود را در این قلمرو جهنمی خواهید یافت.
امتیاز:
3.9/5
Blasphemous در سرزمین وحشی Cvstodia می گذرد، مکانی که مذهب در آن از نظر مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، خرافات در میان مردم جاری است و تعداد کلیساها دو به یک از مردم بیشتر است. پس از عصر فساد، خود را در این قلمرو جهنمی خواهید یافت.

دانلود بازی Blasphemous برای کامپیوتر | گیمباتو

Blasphemous در برادری غم خاموش (Brotherhood of the Silent Sorrow) آغاز می شود، یک دستور دینی مخالف اقتدار عالیجناب اسکریبار، پس از قتل عام همه اعضای آن. آخرین نوع آنها (هم کیش آنها)، با نام توبه کننده، توسط معجزه زنده می شود و به زیارت می رود. پس از شکست دادن سرپرست غم خاموش، دئوگراسیا را می یابد که به او درباره گهواره رنج می گوید، یادگاری مقدس که توبه کننده به دنبال آن است، و سه تحقیر که باید انجام دهد تا شایسته تلقی شود که به آن برسد. او همچنین یک خار به شخص توبه کننده می دهد تا به دسته شمشیر خود بیفزاید و گناه کاربر را زخمی کرده و از بین می برد. این خار با تکمیل سیاه چال‌های اختیاری خاص رشد می‌کند و وضعیت آن در پایان بازی بر پایان بازی تأثیر می‌گذارد…

دانلود بازی Blasphemous برای PC | گیمباتو

Blasphemous یک بازی کامپیوتری ماجراجویی و اکشن Metroidvania است که در منطقه خیالی Cvstodia جریان دارد. بازیکنان کنترل Penitent One یا کسی که توبه کرده است، یک شوالیه خاموش که شمشیری به نام Mea Culpa در دست دارد، در حالی که وی در یک سفر زیارتی به آن سرزمین سفر می کند، به عهده می گیرند. این بازی شامل کاوش در Cvstodia در حین مبارزه با دشمنانی است که در بیشتر مناطق ظاهر می شوند. The Penitent One می تواند با حمله به دشمنان با شمشیر خود از فاصله نزدیک، یا با طلسم هایی که در طول بازی قابل یادگیری است، با آنها مبارزه کند. با آسیب رساندن به دشمنان با حملات Melee، بازیکن Fervor را به دست می آورد که برای طلسم کردن مصرف می شود. هر دشمن الگوی حمله خاصی دارد که بازیکنان باید آن را بیاموزند تا از آنها طفره بروند و از آسیب دیدن جلوگیری کنند. برخی از حملات دشمن را می توان با مسدود کردن در زمان مناسب مهار کرد، دشمنان را آسیب پذیر کرد و به فرد توبه کننده اجازه داد تا برای افزایش آسیب به آنها حمله کند.

دانلود بازی Blasphemous برای کامپیوتر | گیمباتو

Blasphemous یک بازی ویدیویی مترویدوانیا است که توسط استودیوی اسپانیایی The Game Kitchen توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در 10 سپتامبر 2019 منتشر شد. نسخه‌های macOS و Linux در 21 سپتامبر 2020 منتشر شدند. نسخه ای برای آمازون لونا نیز در 20 اکتبر 2020 منتشر شد. تأمین مالی این بازی در سال 2017 به عنوان یک کمپین Kickstarter آغاز شد. دنباله‌ای با عنوان Blasphemous، قرار است در سال 2023 منتشر شود. این بازی با وجود انحصار به فرد خاص خود، در بسیاری از عناصر با سری بازی های Dark Souls تشابه چشمگیری دارد. آخرین نسخه ی منتشر شده ی Wounds and Eventide از این بازی، هم اینک در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا کاربرانی که قصد تجربه چنین قصه ی عمیقی را دارند بتوانند آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، نصب و سپس اجرا کنند. سرگرم بمانید !

Hat Lore

نسخه Wounds of Eventide – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 947MB Download
محتویات اضافی Goodies – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 283MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده فقط برای بزرگسالان.

دارای امتیاز 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-750 or AMD Phenom II x4 945 Intel Core2 Duo E8400 or AMD Phenom II x2 550 CPU
GeForce GTX 650 or Radeon HD 5770 GeForce GTX 260 or Radeon HD 4850 VGA
4GB 4GB RAM
4GB 4GB HDD
Windows 10 Windows 7 64-bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی