logo.gamebato
هیچ سفر قابل توجهی بدون تلاش زیاد به دست نمی آید. در بیرون، سرمای شب یا یک زخم عفونی می تواند به اندازه یک شکارچی
امتیاز:
3.9/5
هیچ سفر قابل توجهی بدون تلاش زیاد به دست نمی آید. در بیرون، سرمای شب یا یک زخم عفونی می تواند به اندازه یک شکارچی در تاریکی خطرناک باشد. دنیای

دانلود بازی Outward Definitive Edition برای کامپیوتر|گیمباتو

در Outward شما در نقش یک ماجراجو، مسافر و یک جستجوگر قرار می‌گیرید. مهمتر از همه چیز این است که شما اسیب پذیر هستید و البته به اندازه دشمنانتان قدرتمند. در سرزمین‌های وحشی و بی‌رحم مملو از دشمنان، موانع و مخلوقات فانتزی به بقا ادامه دهید. با کمک مبارزه و جادو بر محیط خشن و دشمنانی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند غلبه کنید.

دانلود بازی Outward Definitive Edition برای کامپیوتر|گیمباتو

در بازی Outward که یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر می باشد , می‌توان گفت که با عنوان نسبتا دشواری روبرو هستیم که برای مبارزه با دشمنان باید استراتژی پیاده کنید. حمله کردن به دشمنان در حالتی که ناپایدار هستند، باعث از بین بردن تعادل آن‌ها می‌شود و همچنین با پیشروی در بازی می‌توانید از انواع تله‌ها، سم‌ها و توانایی‌های ویژه استفاده کنید که در مبارزات به کمک شما خواهند آمد.  شما باید به کاوش دنیای بسیار بزرگ Aurai مشغول شوید.

دانلود بازی Outward Definitive Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Outward Definitive Edition که در سال 2022 منتشر شد , Nine Dots Studio شرکتی هست که این بازی را ساخته و توسعه داده است و کمپانی بازی سازی Prime Matter این بازی را به بازار منتشر کرد. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , جهان باز , ماجراجویی و بقا می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیای بزرگ دوام بیارید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی