logo.gamebato
The Banner Saga 3 یا به فارسی حماسه بنر 3 نتیجه حماسی اسطوره شناسی وایکینگ های گسترده ای است که شش سال در حال ساخت
امتیاز:
3.9/5
The Banner Saga 3 یا به فارسی حماسه بنر 3 نتیجه حماسی اسطوره شناسی وایکینگ های گسترده ای است که شش سال در حال ساخت بود. این نقش آفرینی استراتژیک

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای پی سی | گیمباتو

The Banner Saga 3 توسط استودیو Stoic که توسط کارمندان سابق BioWare تأسیس شده بود، توسعه داده شد. پس از انتشار The Banner Saga 2 در سال 2016، Stoic علاقه خود را برای ساخت قسمت سوم ابراز کرد و اشاره کرد که جهان خیالی که آنها ایجاد کردند فرصت های داستان گویی بسیار بیشتری دارد. جان واتسون، یکی از بنیانگذاران Stoic، طی سخنانی در کنفرانس توسعه دهندگان بازی NASSCOM 2016، قصد خود را برای تکمیل سه گانه بازی های The Banner Saga تکرار کرد. وی بودجه مورد نیاز را 2 میلیون دلار برآورد کرد و گفت که آنها بودجه خارجی را در نظر گرفته اند.

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای PC | گیمباتو

در ژانویه 2017، The Banner Saga 3 با راه اندازی یک کمپین تامین مالی جمعی در Kickstarter معرفی شد. هدف 200000 دلاری در کمتر از یک هفته محقق شد و کمپین در ماه مارس با جمع آوری 416986 دلار برای توسعه بازی به پایان رسید. در حالی که اکثر بودجه هنوز از طرف خود Stoic تأمین می شود، واتسون گفت که کمپین Kickstarter همچنین جامعه ای از آزمایش کنندگان مشتاق ایجاد می کند. این بازی توسط Versus Evil برای macOS، Windows، Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است.

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

The Banner Saga 3 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی تاکتیکی است که توسط Stoic Studio توسعه یافته و توسط Versus Evil برای macOS، Microsoft Windows، Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است. این آخرین قسمت از سه گانه بازی است که با The Banner Saga (2014) و The Banner Saga 2 (2016) آغاز شد. The Banner Saga 3 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی تاکتیکی است که دارای مبارزات نوبتی است. تم های بازی از فرهنگ وایکینگ الهام گرفته شده است. آخرین و کاملترین نسخه های منتشر شده از این بازی حماسی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی