logo.gamebato
داستان کال کستیس در فیلم Star Wars Jedi Survivor ادامه دارد هنگامی که کال در تلاش برای بازسازی فرقه Jedi است باید ارتباط خود را
امتیاز:
3.9/5
داستان کال کستیس در فیلم Star Wars Jedi Survivor ادامه دارد هنگامی که کال در تلاش برای بازسازی فرقه Jedi است باید ارتباط خود را با The Force قوی نگه

دانلود بازی STAR WARS Jedi: Survivor برای پی سی | گیمباتو

داستان Cal Kestis در Star Wars Jedi: Survivor™، یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص، کهکشانی، از Respawn Entertainment که با همکاری Lucasfilm Games ساخته شده است، ادامه دارد. این عنوان تک‌نفره مبتنی بر داستان، ۵ سال پس از رویدادهای Star Wars Jedi: Fallen Order™ ظاهر می‌شود و مبارزه ناامیدانه‌تر کال را دنبال می‌کند، زیرا کهکشان در تاریکی بیشتر فرو می‌رود. کال که توسط امپراتوری به لبه های کهکشان هل داده می شود، خود را در محاصره تهدیدهای جدید و آشنا می بیند. کال به عنوان یکی از آخرین بازمانده شوالیه جدای، در تاریک‌ترین زمان‌های کهکشان ایستادگی می‌کند – اما او تا کجا حاضر است برای محافظت از خود، خدمه‌اش و میراث فرقه جدای پیش برود ؟!

دانلود بازی STAR WARS Jedi: Survivor برای PC | گیمباتو

ماجرای Star Wars Jedi: Survivor پنج سال پس از رویدادهای Star Wars Jedi: Fallen Order شروع می‌شود. کال باید یک قدم جلوتر از تعقیب دائمی امپراتوری بماند، زیرا او همچنان سنگینی یکی از آخرین جدای های باقی مانده در کهکشان را احساس می کند. Jedi: Survivor که توسط تیم کهنه‌کار در Respawn Entertainment ساخته شده است، داستان‌های نمادین جنگ ستارگان، جهان‌ها و شخصیت‌ها و نبردهای هیجان‌انگیزی را که اولین بار در Jedi: Fallen Order تجربه شد، گسترش می‌دهد. Star Wars Jedi: Survivor برای نسل فعلی سخت‌افزار بازی ساخته می‌شود تا زمانی که بازی در سال 2023 عرضه شود، تجربه‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر از جنگ ستارگان برای بازیکنان در سراسر جهان ایجاد کند.

دانلود بازی STAR WARS Jedi: Survivor برای PC | گیمباتو

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. دنباله ای برای Star Wars Jedi: Fallen Order (2019) است که قرار است در تاریخ 17 مارس 2023 برای پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. Star Wars Jedi: Survivor بسیاری از عناصر گیم پلی بازی قبلی خود را با عناصر گیم پلی جدید اضافه کرده است. طبق گفته کارگردان بازی، استیگ آسموسن، در مبارزه با شمشیرهای نوری، پنج حالت “کاملاً تحقق یافته” در بازی وجود دارد که کال کسیس می تواند از آنها استفاده کند. جایگاه‌های شمشیر نوری تک تیغه و دو تیغه از Fallen Order بازمی‌گردند، در حالی که حمله ویژه تک‌تیغه‌ای دوگانه از Fallen Order به جایگاه شمشیر نوری کاملاً قابل بازی خود گسترش یافته است. به محض انتشار و دسترسی به هرگونه فایل معتبر و قابل اجرا از این بازی محبوب اینجا ما در وبسایت گیمباتو فوراً آن را با شما مشتاقان آن به اشتراک خواهیم گذاشت تا آن را با بالاترین سرعت و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده ، نصب کنید و لذت ببرید.

Star.Wars .Jedi .Survivor.Banner4.LOGO

Coming Soon
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Coming Soon ??GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
6Core / 12 threads | Intel Core i5 11600K | Ryzen 5 5600X 4Core / 8 threads | Intel Core i7-7700 | Ryzen 5 1400 CPU
8GB VRAM | RTX2070 | RX 6700 XT 8GB VRAM | GTX 1070 | Radeon RX 580 VGA
16GB 8GB RAM
130GB 130GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit OS
DirectX 12 DirectX 12 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی