logo.gamebato
Starsand یک بازی بقای عرفانی است که در میان تپه های شنی یک صحرای محرمانه اتفاق می افتد. دنیای باز پر از خطر، محیط های
امتیاز:
3.9/5
Starsand یک بازی بقای عرفانی است که در میان تپه های شنی یک صحرای محرمانه اتفاق می افتد. دنیای باز پر از خطر، محیط های وسیع و اتفاقات مرموز در

Starsand.banner1

بازی Starsand با برنامه‌ای خاص شروع می‌شود. با انگیزه و اشتیاق به سرزمین ناشناخته می روید. ماه‌ها تمرین کنید و خودتان را بالا برده و به چالش‌های جدیدی بروید. یک طوفان ناگهان به داستان اضافه می‌شود و جهان بازی متروک بوده و اقیانوسی از شن‌ها را می‌بینیم که تا افق جریان دارد و شن و ماسه آرام آرام بر روی صورتتان می‌افتد , اولویت اصلی شما باید بقا باشد.

Starsand.banner2

در بازی Starsand، که یک بازی بقا کامپیوتر است. یک سوال بزرگ وجود دارد: مکان فعلی شما کجاست و دو ماه چرا در آسمان شب مشاهده می‌شوند؟ در این جهان عجیب، سایه‌های بی‌آبی دیده می‌شوند و ماموریت شما پیدا کردن منابع زندگی است. انرژی خود را با هوشمندی مصرف کنید، از تلاش زیاد در آفتاب جلوگیری کنید و در شب‌های سرد، گرمای بدن خود را حفظ کنید.در بازی Starsand، خطر، رمز و رازهای خود را دارد و شما باید پرده از رازهای آن بردارید.

دانلود بازی Starsand برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Starsand توسط استدیو Tunnel Vision Studio ساخته شده و شرکت بازی سازی Toplitz Productions آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2022 منتشر شده است. ژانرهای آن بقا , جهان باز , رازآلود می باشد و شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این صحرا سوزان زنده بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی