logo.gamebato
Slipways ژانر استراتژی بزرگ فضایی را می گیرد و بهترین بخش های آن را با دور انداختن مدیریت خرد و منحنی یادگیری شیب دار، فشرده می کند. این بازی نتیجه ترکیبی منحصر به فرد از ژانرهای استراتژی و پازل است که در آن می توانید یک دور بازی را به سرعت به پایان برسانید، اما همچنان تجربه ای عمیق و پر از تصمیمات سخت داشته باشید. سیارات را مستعمره کنید، صنایع را با دقت انتخاب کنید و همه چیز را به هم متصل کنید تا سیارات شما از یکدیگر حمایت کنند.
امتیاز:
3.9/5
Slipways ژانر استراتژی بزرگ فضایی را می گیرد و بهترین بخش های آن را با دور انداختن مدیریت خرد و منحنی یادگیری شیب دار، فشرده می کند. این بازی نتیجه ترکیبی منحصر به فرد از ژانرهای استراتژی و پازل است که در آن می توانید یک دور بازی را به سرعت به پایان برسانید، اما همچنان تجربه ای عمیق و پر از تصمیمات سخت داشته باشید. سیارات را مستعمره کنید، صنایع را با دقت انتخاب کنید و همه چیز را به هم متصل کنید تا سیارات شما از یکدیگر حمایت کنند.

دانلود بازی Slipways برای پی سی | گیمباتو

Slipways دارای گیم پلی الهام گرفته شده از بازی های جنگی استراتژی بزرگ مبتنی بر نوبت است، اگرچه مکانیکی برای جنگ ندارد. بازیکنان برای رشد امپراتوری فضایی خود بر مدیریت منابع و بهینه سازی نمودار تمرکز می کنند. کهکشان به صورت رویه ای تولید می شود و نژادهای بیگانه مختلف در هر بخش قابل بازی کمک می کنند. هر نژاد بیگانه اولویت های خاص خود را دارد، مانند انجام تحقیقات یا ایجاد مستعمرات جدید، و به بازیکنان برای انجام وظایف مربوط به اولویت های خود پاداش می دهد.

دانلود بازی Slipways برای PC | گیمباتو

همانطور که جهان های جدید کشف و مستعمره می شوند، باید به طور موثر در مسیرهای تجاری امپراتوری ادغام شوند. هر سیاره را می توان به روش های مختلف مستعمره کرد تا به آن واردات و صادرات دلخواه متفاوتی بدهد. نیروی کار صادر نشده باعث بیکاری می شود و منابع وارد نشده باعث کمبود منابع می شود. تحقیق در مورد فناوری‌های جدید اجازه به گزینه‌های جدید استعمار، ساختارها و پروژه‌های سیاره‌ای و روش‌های دیگر برای ایجاد و ارضای خواسته‌ها می‌دهد.

دانلود بازی Slipways برای کامپیوتر | گیمباتو

Slipways یک بازی کامپیوتری است که توسط Beetlewing ساخته شده است. این بازی ترکیبی از گیم‌پلی بازی‌های پازل و بازی‌های جنگی استراتژیک بزرگ است، اگرچه جنگ و سایر ویژگی‌هایی که شامل مدیریت خرد است را ساده می‌کند. Slipways توسط Jakub Wasilewski ساخته شده است. او در ابتدا نمونه اولیه بازی را روی PICO-8، یک ماشین مجازی به سبک کنسول بازی، با استفاده از مدل pay what you want پیاده سازی کرد. Wasilewski می‌خواست بخش‌هایی از بازی‌های استراتژی را که به نظر او مشغله کاری یا مدیریت خرد بیش از حد است، ساده کند. به روزترین و کامل ترین نسخه ی نصبی موجود منتشر شده از این بازی را می توانید تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود آن که در قسمت دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده است را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.3 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 592MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای تمامی سنین.

دارای میانگین نمرات 93 از 100 نزد خریداران و کاربران فروشگاه آنلاین استیم.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
GeForce 9xx series or higher with 2GB VRAM GeForce 7xx series or equivalent with 1 GB VRAM VGA
8GB 4GB RAM
1GB 1GB HDD
Windows 10 Windows 7 or higher OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی